In deze veelzijdige backoffice rol hou jij je bezig met diverse zaken waaronder:
Jij weet een backoffice draaiende te houden door jouw ervaring en accuratesse. Dat is wat onze relatie zoekt. Een professional (mid career) die kan organiseren en de touwtjes stevig in handen neemt. Taken die zowel financieel- als compliance gericht zijn neem jij vakkundig bij de hand. Organiseren en nauwkeurig alles op orde hebben staan bij jou bovenaan het wensenlijstje. Jij levert tevens de zaken aan voor de accountant en de boekhouder.
Dat ben jij wanneer jij een PDB-diploma hebt en....
• jij goed met Excel overweg kunt.
• jij cijfermatig sterk bent.
• jij vooruit kunt denken.
• jij van nature secuur kunt werken.
• jij hbo wijkniveau hebt.
• jij een assertieve persoon bent met een pro-actief profiel.
• jij tegen een stootje kunt.
• jij minimaal 5 jaar ervaring hebt in een soortgelijke functie.
Je gaat werken bij een fris en vooruitstrevend bedrijf binnen de financiële sector. Dit bedrijf heeft een nieuwe kijk op stedelijke ontwikkeling. Zij stellen particuliere beleggers in staat om te profiteren van de ontwikkelingen binnen het vastgoed. Zij zijn het beste te omschrijven als een kleurrijke organisatie waar een nieuwe kijk op marketing en sales een grote rol speelt.
Bedrijfscultuur
Bij dit bedrijf wordt gewerkt in een klein dynamisch team in een informele bedrijfscultuur. De maaltijden worden vers in eigen keuken bereid, dus je hoeft je broodtrommel niet mee te nemen. Hier wordt gewerkt met de mentaliteit; alles is mogelijk, als je het maar écht wilt.
Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen
Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!