Boekhoudkundig Medewerker - Heerhugowaard

bij LiefhebberHR  -  Haarlem
Baan
0
224
06-07-2020

Over deze vacature

In deze veelzijdige backoffice rol hou jij je bezig met diverse zaken waaronder:

  • Verkoopcontracten samenstellen
  • Voorraad beheersing
  • Cashflow bewaking
  • Debiteuren beheer
  • CRM beheer
  • Nazorg leveren voor de verkoopafdeling
  • Contacten met klanten en notarissen
  • etc etc

 

Boekhoudkundig medewerker

Jij weet een backoffice draaiende te houden door jouw ervaring en accuratesse. Dat is wat onze relatie zoekt. Een professional (mid career) die kan organiseren en de touwtjes stevig in handen neemt. Taken die zowel financieel- als compliance gericht zijn neem jij vakkundig bij de hand. Organiseren en nauwkeurig alles op orde hebben staan bij jou bovenaan het wensenlijstje. Jij levert tevens de zaken aan voor de accountant en de boekhouder.

 

 

 

De juiste kandidaat.

Dat ben jij wanneer jij een PDB-diploma hebt en....


• jij goed met Excel overweg kunt.
• jij cijfermatig sterk bent.
• jij vooruit kunt denken.
• jij van nature secuur kunt werken.
• jij hbo wijkniveau hebt.
• jij een assertieve persoon bent met een pro-actief profiel.
• jij tegen een stootje kunt.
• jij minimaal 5 jaar ervaring hebt in een soortgelijke functie.

Welke werkgever wil jou hebben?

Je gaat werken bij een fris en vooruitstrevend bedrijf binnen de financiële sector. Dit bedrijf heeft een nieuwe kijk op stedelijke ontwikkeling. Zij stellen particuliere beleggers in staat om te profiteren van de ontwikkelingen binnen het vastgoed. Zij zijn het beste te omschrijven als een kleurrijke organisatie waar een nieuwe kijk op marketing en sales een grote rol speelt.
Bedrijfscultuur
 

Bedrijfscultuur

Bij dit bedrijf wordt gewerkt in een klein dynamisch team in een informele bedrijfscultuur. De maaltijden worden vers in eigen keuken bereid, dus je hoeft je broodtrommel niet mee te nemen. Hier wordt gewerkt met de mentaliteit; alles is mogelijk, als je het maar écht wilt.
 

Wil je er wat voor terug?

  • een passend salaris (op basis van jouw ervaring)
  • een halfjaar contract of een jaarcontract (afhankelijk van wensen en kwaliteit).
  • de ruimte om jouw eigen werkzaamheden naar eigen inzicht in te richten.
  • ontwikkeling en groeimogelijkheden

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Resultaatgerichtheid
  • Vakgerichtheid
  • Verantwoording

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Administratieve vaardigheden
  • Accuraat
  • Excel
  • Cijfermatig sterk

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • MBO
  • 1 - 10 medewerkers
  • Fulltime
  • Boekhoudkundig Medewerker
  • Financieel administratief medewerker
  • Medewerker (financiële) administratie

Deel deze vacature