In deze functie werk je nauw samen met de projectleider om verschillende projecten tegelijkertijd uit te voeren en te coördineren. Je bent verantwoordelijke voor een efficiënte organisatie en werkverdeling voor de diverse projecten. Administratief ben je goed onderlegd en gestructureerd werken via planningen is iets waar jij goed in bent. De organisatie heeft veiligheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Het uitvoeren van de kwaliteits- en veiligheidskeuringen is dan ook een onderdeel van
je werkzaamheden.
Je werkzaamheden omvatten in hoofdzaak:
Onze opdrachtgever is een bouwbedrijf gevestigd aan de noordoevers van het Amsterdamse IJ. De Oorsprong ligt in de uitvoer van beton- en waterwerken in Amsterdam. Vanuit daar zijn ze doorgegroeid naar een multidisciplinair bouwbedrijf. Op dit moment zijn ze actief in zowel civiele als bouwkundige projecten en onderhoudscontracten binnen deze sectoren. Het bedrijf is financieel gezond en groeiende met een verwachte omzet in 2020 van 35 miljoen. Binnen onze opdrachtgever hangt een informele werksfeer en goed werkgeverschap staat hoog in het vaandel. De organisatie investeert veel in haar medewerkers en vindt de persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk. Met veel ruimte voor eigen initiatief worden de medewerkers uitgedaagd om het maximale uit zichzelf te halen.
Een zelfstandige, veelzijdige en uitdagende functie (32 - 40 uur) binnen een team en afdeling die volop in ontwikkeling is. Daarnaast is er binnen de organisatie veel aandacht voor de medewerkers. Een goede werksfeer én het investeren in opleidingen en persoonlijke ontwikkeling vindt onze opdrachtgever erg belangrijk. Er wordt een concurrerend salaris geboden met goede arbeidsvoorwaarden.
Pieter Bakker
Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen
Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!