Callcenter Medewerker

bij Sparkling People  -  Alkmaar
Baan
0
566
16-03-2021

Over deze vacature

Als Callcenter Medewerker ga je verschillende soorten verkoopgesprekken voeren die betrekking hebben op de campagnes van het bedrijf. Daarnaast ga jij deze uitgaande telefoongesprekken ook administratief verwerken. Dit moet natuurlijk wel zorgvuldig gebeuren, maar daar heb jij geen problemen mee! Vanzelfsprekend doe je alles met een lach en zorg je er voor dat jouw enthousiasme wordt gebruikt tijdens de verkoopgesprekken. Ook is het de bedoeling dat jij op de hoogte bent van de lopende projecten, zodat jij problemen kunt analyseren en deze kunt doorvoeren in jouw persoonlijke ontwikkeling. Samenwerking is belangrijk: Samen met jouw collega´s zorg jij er voor dat jullie alle projectdoelstellingen behalen. 

Waar zijn wij naar op zoek?

  • Je hebt minimaal een MBO diploma of een vergelijkbaar diploma;
  • Je kunt vloeiend Nederlands spreken en schrijven en je hebt een goede telefoonstem;
  • Je beschikt over goede computervaardigheden en kunt daarbij snel typen;
  • Je bent kunt op een correcte manier omgaan met de consument en bent daarbij commercieel ingesteld;
  • Je bent minimaal 12 uur per week, 2 avonden per week en 1 zaterdag per 2 weken beschikbaar, daarnaast kun gemakkelijk met een team samenwerken:


Wat krijg jij hier voor terug?

  • Een mooi salaris van €8 tot €10 per uur, en een interessante bonusregeling;
  • Goede trainingen opleidingen gericht op verkoop;
  • Persoonlijke aandacht en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Reiskostenvergoeding en flexibele werktijden;
  • Een gezellige werksfeer en superleuke collega´s.

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Optreden
  • Sociabiliteit

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Telefonisch communiceren
  • Gegevens verwerken
  • Beschikken over computervaardigheden
  • Oplossingen voor problemen creëren
  • Klanttevredenheid garanderen
  • Software voor het beheer van klantrelaties gebruiken
  • Actief luisteren
  • Aanpassen aan veranderende situaties
  • Kenmerken van diensten
  • Eigenschappen van producten

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 10 - 50 medewerkers
  • €8 - €10 p/m
  • Parttime
  • MBO

      Deel deze vacature