Recruitment Consultant

bij Status Pro  -  Alphen aan den Rijn
Baan
0
517
31-03-2021

Over deze vacature

Wegens uitbreiding zijn wij voor ons hoofdkantoor in Alphen aan den Rijn op zoek naar een Recruitment Consultant. Jij komt te werken bij een duurzame bemiddelingspartner voor zowel klant als kandidaat. Wij werken met Consultants met een achtergrond binnen de IT, Logistiek, Retail en Bank- en Verzekeringen. Op deze manier leveren wij de juiste expertise en worden de beste matches gemaakt. Tevens beschikken we over vestigingen in Amsterdam, Bergen op Zoom en Groningen om onze klanten en professionals nóg beter te ondersteunen.

Dagelijks realiseren onze Consultants ambities van professionals door deze te bemiddelen bij toonaangevende opdrachtgevers. Samen met de Recruitment Marketeers werken wij aan wervingscampagnes van sterke merken, zoals Mercedes-Benz, KPN, Intratuin, Univé en diverse andere werkgevers door heel Nederland. Jij wordt onderdeel van een jong, ambitieus en gedreven team van collega’s die jou zullen motiveren op persoonlijk en zakelijk gebied.

Standplaats
Alphen aan den Rijn

Salaris
Een vast salaris van €2.200,- tot €3.000,- bruto per maand i.c.m. een progressieve bonus regeling. Afhankelijk van kennis en werkervaring.

Onze ideale kandidaat

  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke rol als Accountmanager / Business Developer / 360 graden Recruitment Consultant;
  • Je hebt een commerciële drive, houdt van aanpakken en bent een echte teamplayer;
  • Je beschikt over een gezonde dosis ambitie, gaat proactief en procesmatig te werk;
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent fulltime beschikbaar en beschikt niet over een 9 tot 5 mentaliteit.

Wat hebben wij jou te bieden

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en een onkostenvergoeding;
  • Laptop van de zaak;
  • Een progressieve bonusregeling bij het behalen van doelen en targets;
  • Een incentive regeling bij het behalen van omzetdoelstellingen;
  • Een snelgroeiend bedrijf waar er voldoende ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling door middel van trainingen en cursussen;
  • Een ‘niet ziek zijn’ bonus t.w.v. €350,- bruto per half jaar;
  • Status Pro Vitaal: gym regeling, waarbij jouw abonnement bij de sportschool wordt vergoed ten tijde van het dienstverband;
  • Een gedreven team met korte lijnen waar ruimte is voor eigen inbreng en ideeën;
  • Een bedrijf waarbij plezier en groei centraal staan en successen gevierd worden met incentives en uitjes.

Jouw nieuwe werkomgeving
Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor het realiseren van ambities, het begeleiden van jouw eigen portefeuille, het ophalen én creëren van nieuwe samenwerkingen in een 360 graden rol. Hiervoor verdiep jij je in wat er op de markt speelt en in de doelgroep. Je zet alle mogelijke kanalen in en bouwt je netwerk verder uit. Hierbij ben je verantwoordelijk voor het volledige recruitmentproces, van het eerste contact tot het tekenen van het contract. Dit doe je samen met een team van Recruitment Consultants, Talent Sourcers en Recruitment Marketeers. Tevens analyseer en rapporteer je wervingsresultaten en pas je verbeteringen toe waar nodig. Daarnaast heb je regelmatig contact met klanten om de business in kaart te brengen en om te ondersteunen bij nieuwe opdrachten. Jij bent tenslotte de expert op het gebied van recruitment en weet immers de meest effectieve recruitmentplannen op te stellen aan de hand van jouw expertise.

Reageer direct!
Ben je enthousiast geworden voor de functie Recruitment Consultant? Graag ontvangen we je motivatiebrief en CV. Je kunt deze sturen naar solliciteren@status-pro.nl. Voor meer informatie kun je bellen naar Thatiana Rodrigues Palitos en zij is bereikbaar via het nummer 0172-853292.

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Ambitie
  • Besluitvaardigheid
  • Discipline
  • Durf
  • Initiatief
  • Klantgerichtheid
  • Mondelinge vaardigheid
  • Ondernemerschap

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Relaties met klanten onderhouden
  • Behoeften van klanten identificeren
  • Communicatietechnieken gebruiken
  • Vraaggesprekken documenteren
  • Telefonisch communiceren
  • Vertrouwelijkheid in acht nemen
  • Personen interviewen
  • Ondernemingsbeleid
  • Een professioneel netwerk ontwikkelen
  • Personeel aanwerven
  • Vergaderingen regelen
  • Actief luisteren
  • Vacatures op de arbeidsmarkt
  • Mensen profileren
  • Personeelsbeleid
  • Arbeidswetgeving
  • Arbeidswet
  • Privacy van gebruikers van diensten bewaren
  • Voorbereiden op sollicitatiegesprekken
  • Wervingsdiensten uitvoeren

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 10 - 50 medewerkers
  • €2200 - €3000 p/m
  • Fulltime
  • HBO/WO
    • Bedrijfskunde
    • Commerciële Economie
    • Human Resource Management
    • International Business
    • Marketing Communicatie

    Deel deze vacature