Customer Operations stage

bij Smartenup  -  Amsterdam
0
89
02-12-2019

Over deze stage

Stage lopen bij een snelgroeiende scale-up in Amsterdam? Wij zijn op zoek naar een collega die als Customer Operations stagiair(e) gaat mee draaien in het Customer Success team.

Het Customer Success team zorgt ervoor dat onze klanten optimaal ondersteund en bediend worden bij het organiseren van onze trainingen. Onze klantbeleving en klantloyaliteit is ontzettend belangrijk en dat meten wij via de Net Promoter Score (NPS). Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal onze klanten zijn. Op dit moment zitten wij op een dikke 9.1 NPS en die willen we graag nog hoger krijgen! Help jij ons daarbij?

Als onderdeel van ons Customer Success team, ben jij medeverantwoordelijk voor de planning en organisatie van onze trainingen. In deze rol heb je dagelijks contact met deelnemers en operationele contactpersonen.  Je informeert onze trainers over de training die zij gaan geven en je gaat regelmatig mee naar trainingen om te evalueren wat verbeter- en knelpunten zijn.  Je deelt dit met de Customer Success Manager, de trainers en het managementteam. Verder ben jij altijd op zoek naar verbeteringen van de processen en kun je het Customer Success team daarover adviseren en werk je actief mee aan andere projecten. Naast jouw rol in de operationele processen is er ook de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen tot co-trainer en consultant.

Binnen onze organisatie heeft iedereen in het team een extra verantwoordelijkheid naast zijn rol. Voor de Customer Operations stagiair(e) is dit ondersteuning in office- en eventmanagement.

Stageperiode: 1 februari 2020 t/m 1 augustus 2020.

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Zelfstandig
  • Communicatief vaardig
  • Klantgericht
  • Organiseren
  • Plannen
  • Leergierig
  • Accuraat
  • Vloeiend in de Nederlandse taal
  • Vloeiend in de Engelse taal
  • Durft initiatief te tonen
  • Gestructureerd

Wat je gaat leren

Dit zijn vaardigheden en competenties die je in deze rol verder kunt ontwikkelen.

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Procesoptimalisatie
  • Presenteren
  • Representatief
  • Office management
  • Excel
  • Klant contact

Wil je solliciteren op deze stage?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze stageplaats bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • HBO/WO
  • Meewerkstage
  • € 800 p/m
  • 10 - 50 medewerkers
  • 3e jaar
  • 4e jaar
  • Applied Behavioral and Social Sciences
  • BBA Bedrijfskunde
  • Bedrijfseconomie
  • Bedrijfskunde
  • Bedrijfskunde MER
  • Bestuurskunde
  • Business Administration
  • Business Administration Entrepreneurship
  • Business IT & Management
  • Business Management
  • Business Studies
  • Commercieel Management
  • Commerciële Economie
  • Communicatie en Organisatie
  • Informatie en Communicatie Technologie
  • International Business
  • International Business & Entrepreneurship
  • International Business Administration
  • International Business and Management Studies
  • International Business Management
  • Office Management
  • People and Business Management

Deel deze vacature