Business support manager

bij 3PL+  -  Dongen
Baan
0
111
20-07-2021

Over deze vacature

Business support manager 

We zijn op zoek naar iemand die het te gek vindt om dingen te regelen, iemand die efficiënt en snel werkt en 30x op een dag zegt: ‘Ooh, wacht maar, doe ik even. Komt goed’. Je staat stevig in je schoenen en je brengt een boost aan energie mee. Je komt terecht in een gedreven team waarin je ook samen werkt met de directeur en de verwachtingen zijn hoog! Je werkt accuraat, neemt initiatief, je ondersteunt het team en onze directie. Kortom geen dag is hetzelfde! Het is een omvangrijke functie in een dynamisch bedrijf met een spilfunctie in ons team.

Wie ben jij?

Je werkt netjes, switcht makkelijk tussen verschillende opdrachten en het bewaren van overzicht is een koud kunstje. Je vindt het leuk om een sturende rol binnen het team te vervullen en je hebt administratieve werkervaring. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor HR-werkzaamheden. Je beheert ziekte- en vakantiedagen, bereidt eventuele arbeidscontracten voor en je weet precies wie wanneer jarig is.

Uiteraard kun je prima overweg met Microsoft-office. Ervaring binnen de logistieke branche en e-fulfilment is een pré, maar we vinden pro-activiteit en enthousiasme veel belangrijker! Onze organisatie kenmerkt zich door korte lijnen. Er heerst een collegiale, informele, gezellige sfeer en kantoorhond Pippa komt je regelmatig gezelschap houden!

  • Je beschikt over 2-4 jaar relevante werkervaring op secretarieel/administratief gebied;
  • Je bent georganiseerd, hebt oog voor detail en werkt graag zaken af;
  • Je hebt een flexibele instelling waarbij je goed kan schakelen tussen verschillende taken en prioriteiten kan stellen;
  • Verder ben je proactief, communicatief sterk en werk je goed in een team samen;
  • Je voelt goed aan wat er speelt op de werkvloer en kan hier moeiteloos op in spelen;
  • Je beheerst de Nederlandse- en Engelse taal in woord en geschrift.

 

Wat bieden wij jou?

Wij bieden een verantwoordelijke, afwisselende baan in een internationaal opererend bedrijf met snelle, informele communicatielijnen. De werkomgeving kenmerkt zich door een nuchtere sfeer waarin hard werken, collegialiteit en humor belangrijk zijn.

  • Een brede rol binnen een gedreven organisatie en enthousiast team;
  • Fijne en dynamische werkomgeving;
  • Werktijden in overleg flexibel in te delen;
  • Marktconform salaris afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • De ruimte om jezelf te ontwikkelen;

 

Werkgebied:

Dongen, Noord-Brabant

Samen kijken we naar een passend werkrooster, uiteraard sluit je gezellig aan bij ons team op onze ruime kantoor- en productielocatie!

 

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Besluitvaardigheid
  • Luisteren
  • Managementidentificatie
  • Mondelinge vaardigheid
  • Plannen & organiseren
  • Probleemanalyse
  • Samenwerken
  • Schriftelijke vaardigheid
  • Stressbestendigheid
  • Visie
  • Voortgangscontrole
  • Integriteit
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Inzicht
  • Verantwoordelijkheid
  • Digitale Vaardigheden

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • E-commerce
  • Administratieve taken uitvoeren
  • Budgetten beheren
  • Conflicten hanteren
  • Salarissen beheren
  • Operationele activiteiten coördineren
  • Administratieve systemen beheren
  • Zich identificeren met de doelstellingen van het bedrijf
  • Processen van personeelszaken

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 10 - 50 medewerkers
  • Parttime
  • HBO

      Deel deze vacature