Customer Support Specialist

bij Acaia BV  -  Venlo
Baan
0
725
09-12-2020

Over deze vacature

We're looking for a Customer Support Specialist at Acaia. If you're a technically-minded customer service pro, then we want to hear from you!

This position is based in Venlo, the Netherlands.

 

Please see the link below for our vacancy

https://eu.acaia.co/pages/customer-support-specialist-at-acaia


Things you'll be expected to do

  • Respond promptly to customer and potential customer inquiries, and redirect them to the proper party, if necessary
  • Resolve and explain technical issues over e-mail, phone or Skype
  • Coordinate shipping and receiving of replacement and returned products
  • Be generally kind and helpful


 

You should be interested in

  • Brewing and drinking delicious coffee
  • Taking things apart and putting them back together


 

Tools you will need to have/provide

  • Telephone number


 

Tools you will use

  • Email
  • Telephone
  • Zendesk
  • Slack
  • Spreadsheet and word processing tools (Google and Microsoft products)
  • Scales
  • Coffee brewing equipment
  • Computer with internet access


 

Things you should be able to do

  • Be ready to understand the inner workings of scales
  • Troubleshoot via e-mail or phone
  • Convey technical info over e-mail and phone to persons of varying technical proficiency
  • Occasionally work outside normal office hours to solve issues
  • Pack electronic equipment for shipping
  • Ship/track/receive packages
  • QC new and existing products
  • Be charming


 

Language skills

  • Proficient in Dutch and English (speaking/reading/writing)
  • German or French a plus!


 

Other info about company & position

  • This is a paid, full-time position
  • Benefits include paid holidays, a flexible work schedule, possible travel opportunities to trade shows or events, and professional development opportunities
  • Acaia is a company dedicated to software & design-oriented tools for the specialty coffee industry. Because of the company’s innovative nature, you are expected to be flexible in your work. Your job may entail providing feedback on any beta programs we are working on

 

Please send your e-mail of intent and CV to manager@acaia.co .

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Aandacht voor details
  • Ambitie
  • Besluitvaardigheid
  • Discipline
  • Durf
  • Flexibel gedrag
  • Initiatief
  • Klantgerichtheid
  • Onafhankelijkheid
  • Organisatiesensitiviteit
  • Plannen & organiseren
  • Probleemanalyse
  • Schriftelijke vaardigheid
  • Innoverend vermogen
  • Integriteit
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Kritisch Denken en Problemen oplossen

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Antwoord geven op vragen van klanten
  • Post afhandelen
  • Routineactiviteiten op kantoor uitvoeren
  • Administratieve taken uitvoeren
  • Verkoopactiviteiten
  • Boekhoudregelgeving
  • Behoefte aan technische middelen analyseren
  • Bedrijfsonderzoek voeren
  • Aandacht voor details

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 1 - 10 medewerkers
  • Fulltime
  • MBO
    • 1e Medewerker fastservice

    Deel deze vacature