Administratief / HR medewerker

bij Build4Performance B.V.  -  Hoogeveen
Baan
0
76
09-06-2021

Over deze vacature

Administratief / HR medewerker

Als administratief medewerker heb jij een afwisselende rol binnen ons bedrijf. Zo ben je onder meer verantwoordelijk voor de crediteuren- en debiteurenadministratie en jij houdt je bezig met de maand en jaarafsluiting. Naast de financiële administratieve werkzaamheden verzorg je ook de personeelsadministratie.

Administratief / HR medewerker

  • Parttime 16 tot 20 uur per week
  • Personeelsadministratie
  • Financiële administratie
  • Diverse bijkomende administratieve werkzaamheden
  • Je beheerst MS-Office en je bent handig met geautomatiseerde systemen
  • Je bent collegiaal ingesteld en je kan zowel alleen als in teamverband goed werken
  • Salaris is marktconform
  • Relevante MBO-/HBO opleiding
  • Vloeiend Nederlands en Engels in woord en geschrift


Wie ben jij

  1. Je bent administratief sterk en kunt goed en accuraat werken
  2. Daarnaast ben je klant- en servicegericht en communicatief vaardig
  3. Ook beschik je over het vermogen om problemen om te buigen naar uitdagingen en je werkhouding is proactief en resultaatgericht.
     

De meeste banen kosten energie. Deze geeft je energie. Wil jij deel uitmaken van een jong en dynamisch team dat elke dat streeft naar succes? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar ons toe.

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Aandacht voor details
  • Discipline
  • Plannen & organiseren
  • Schriftelijke vaardigheid

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Formulieren invullen
  • Kantoorsystemen gebruiken
  • Microsoft Office gebruiken
  • Interne mededelingen verspreiden
  • Berichten aan mensen doorgeven
  • Documenten archiveren
  • Post afhandelen
  • Faciliteiten voor kantoorpersoneel organiseren
  • Routineactiviteiten op kantoor uitvoeren
  • Zakelijke documenten ordenen
  • Zakelijke e-mails opstellen
  • Zorgen dat documenten juist worden beheerd
  • Administratie uitvoeren
  • Taakgegevens bijhouden
  • Bedrijfsonderzoek voeren
  • Personeelsbeheer
  • Statutaire rekeningen bijhouden
  • Algemene bedrijfsinformatie verstrekken

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 1 - 10 medewerkers
  • Parttime
  • MBO
    • Financieel administratief medewerker
    • Medewerker human resource management (HRM)

    Deel deze vacature