Adviseur Arbeidsmarkt & Zorg

bij Create  -  Alkmaar
Baan
0
65
25-06-2020

Over deze vacature

Bij Create bedenken, ontwikkelen en vermarkten wij innovatieve webapplicaties. Ons doel is om hiermee de wereld te laten zien hoe dingen makkelijker en beter kunnen. Met ons enthousiaste team hebben wij het doel om binnen verschillende markten impact te maken. Bij ons staat lef, passie en innovatie centraal.

 

Wij zijn op zoek naar een adviseur die zich richt op verschillende langere termijn relaties. Is accountmanagement en relatiebeheer helemaal jouw ding? Dan zoeken we naar jou!

 

Als adviseur voor Create zal je je voor ons bezig houden met accountmanagement en relatiebeheer voor klanten en organisaties waarmee wij samenwerken. Hiervoor verwachten wij dat je goede domeinkennis hebt van overheidsinstanties als gemeentes, maar ook scholen en de arbeidsmarkt.

 

Wie ben jij?

  • Hbo/Wo denk- en werkniveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in de sector overheid, onderwijs of zorg;
  • Je hebt een commerciële mindset;
  • Ervaring met en kennis van relatiebeheer.

 

Wat bieden wij?

Bij ons werk je in een ontspannen werksfeer. Er wordt om 12:00 uur gratis lunch verzorgd. Je hebt dan de mogelijkheid om met collega’s te poolen, darten, pingpongen, gamen of gewoon gezellig te zitten eten. Om de paar weken wordt er een Mystery Friday georganiseerd waarin je met het hele team een activiteit gaat doen. Niemand weet wat, maar een ding is zeker. Het wordt ontzettend leuk!

 

Verder beschikt Create over de volgende dingen:

  • Opleidingsbudget;
  • Pensioenregeling;
  • Kennismiddagen waarin kennisdeling centraal staat;
  • Mogelijkheid om een training, cursus en/of opleiding te volgen;
  • Ruimte om deel te nemen aan congressen en/of bijeenkomsten;
  • Gezellige collega’s;
  • Informele werksfeer.

 

Waarom Create?

Wij zijn een van de snelst groeiende bedrijven van Nederland. We zijn er elke dag mee bezig om onszelf en de wereld te verbeteren. We lopen op technisch gebied erg voor op concurrenten door ons team van gedreven experts. Onze mensen hebben veel expertise in huis en zijn elke dag bezig om dit nog hoger te krijgen. We bezoeken daarom vaak congressen en trainingen om nog meer kennis in huis te halen. Je wordt bij Create enorm vrijgelaten om het op je eigen manier te doen.

Ben jij iemand met veel lef, passie en innovatie? En ben je je aan het oriënteren en wil je onze sfeer komen proeven? Normaliter zouden wij zeggen: kom vrijblijvend langs voor een heerlijke kop koffie of een koud biertje! Create volgt de richtlijnen omtrent het coronavirus en daarom is een oriënterend gesprek online altijd mogelijk! 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Klantgerichtheid
  • Managementidentificatie
  • Optreden
  • Netwerken
  • Onderhandelen
  • Commercieel vermogen
  • Vakgerichtheid

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Commercieel inzicht
  • Klantgericht
  • Commerciele vaardigheden
  • Management
  • Klant contact
  • Sociaal
  • Accountmanagement
  • Relatiebeheer

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • HBO/WO
  • 10 - 50 medewerkers
  • Fulltime
  • Accountmanager
  • Relatiemanager
  • Management

Deel deze vacature