Medewerker Receptie + Customer Service

bij De Schatberg-FEC Sevenum  -  Sevenum
Baan
0
532
10-03-2021

Over deze vacature

Ben jij diegene die er mede voor gaat zorgen dat onze gasten een fantastische vakantie hebben?

'Sinds ik bij de Schatberg ben gaan werken is mijn werkleven een stuk interessanter geworden en zeker heel erg afwisselend. Ik sta elke werkdag op met een glimlach en ben benieuwd wat de dag me gaat brengen, want het is elke dag weer anders en daardoor blijft het heel leuk en uitdagend om te komen werken.

Ik leer heel veel en groei zelf ook heel erg, bij elke afdeling werken leuke collega's waardoor je je niet alleen voelt als je een keer wat te drinken gaat halen. Je kan met iedereen leuk een praatje maken en er hangt een goede en fijne werksfeer!' - Leslie, Medewerker Receptie en Customer Service

Waarom deze functie (n)iets voor jou is

Omdat je gastgerichtheid voor jou vanzelfsprekend is

Omdat je zorgvuldig en secuur kunt werken

Omdat je over uitstekende communicatieve vaardigheden beschikt

× Omdat je liever niet in de recreatiebranche werkt

× Omdat je bang bent om gasten te woord te staan

× Omdat je een 9-tot-5-mentaliteit hebt


Wat je gaat doen

We zoeken een Medewerker Receptie + Customer Service (CS) voor ons receptieteam bij De Schatberg. De receptie en CS zijn de eerste indrukken van onze gasten en je wordt dan ook een visitekaartje van De Schatberg-FEC. In deze functie ben je zowel werkzaam binnen de Receptie van De Schatberg, als binnen de Customer Service van De Schatberg-FEC (de verdeling is ongeveer 50/50). 
 

Als Medewerker Receptie ben je bezig met afwisselende taken zoals het in- en uitchecken van gasten, het beantwoorden van vragen en het uitvoeren van administratieve werkzaamheden. Je staat gasten netjes te woord en probeert ze zo goed mogelijk te helpen wanneer ze vragen of klachten hebben. Je hebt dus veel contact met gasten en andere externe partijen, maar daarnaast heb je ook veel interne contacten met andere afdelingen. Zo werk je bijvoorbeeld veel samen met de Technische Dienst wanneer het gaat om storingen, en met onze schoonmaakpartner wanneer het gaat om schoonmaakwerkzaamheden.  
 

Als Medewerker Customer Service beantwoord je alle telefoongesprekken die binnen komen voor De Schatberg en het Fun & Entertainment Center (Mattel Play!, The Portal Action House & Lasergame, FEC Bar & Balls en ABC Restaurant Sevenum). Hierbij kan het gaan om vragen van gasten, reserveringen, klachten of andere zaken. De meeste reserveringen neem je meteen aan en zet je in de juiste systemen. Ook vragen van gasten of andere partijen beantwoord je zo veel mogelijk meteen zelf. Daarnaast verbind je ook telefoongesprekken door naar andere afdelingen. Tenslotte spring je indien nodig ook bij binnen andere afdelingen.
 

Kortom, een afwisselende functie die bijdraagt aan de optimale beleving van onze gasten!
 

Wat dat oplevert

  • Een uitdagende en afwisselende baan binnen een informeel familiebedrijf;
  • Een functie binnen een gezellig en enthousiast team en gedurende het hele jaar, ook buiten de vakantieperiodes kun je jouw uren werken;
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met de intentie tot een vast dienstverband;
  • Een prima salaris conform de Recreatie CAO en reiskostenvergoeding;
  • Deelname aan pensioenregeling;
  • Gratis toegang tot de zwembaden, speeltuinen en het zwemmeer bij De Schatberg voor jou én je gezin;
  • Korting voor jou en je gezin op de entree bij ABC Restaurant Sevenum, Mattel Play! Sevenum en The Portal Action House & Lasergame;
  • Korting op eten, drinken en bowlen bij De Schatberg;
  • Een superleuke werkplek met gezellige collega's die zorgen voor een toptijd op (en buiten) de werkvloer!

 

Wat wij van jou vragen

  • We zoeken gastvrije collega's met een hands-on mentaliteit;
  • Ervaring binnen de branche is een vereiste;
     
  • Je bent flexibel wanneer het gaat om werkzaamheden en werktijden. Onze receptie/CS is zeven dagen per week geopend en de schoolvakanties zijn voor ons het drukst. Daarnaast ligt de piek met name in de weekenden en op feestdagen. We vragen je dus ook om op deze dagen beschikbaar te zijn (hierin wordt wel gerouleerd, gemiddeld werk je 2 weekenden per maand);
  • Je bent beschikbaar voor 32 uur per week;
     
  • Je bent verantwoordelijk, representatief en stressbestendig;
  • Je bent een teamplayer met gevoel voor humor;
  • Je bent creatief in het vinden van oplossingen wanneer onze gasten of collega's dit van je vragen;
  • Bij voorkeur ben je bekend met onze reserveringsprogramma's TIBOS en Recras;
  • Het is een pré als je een recreatie- of toerisme-opleiding hebt afgerond;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Duitse taal (vereist), en het liefst ook de Engelse taal;
  • Het heeft onze voorkeur als je rond 1 april 2021 kunt starten;
  • In bezit van een EHBO-diploma of bereid deze te behalen;
  • Je bent gedreven en je zet je voor 100% in om het beste uit jezelf (en je team) te halen.

 

Meer weten?

Neem dan contact op met ons HR team. Christy en Denise helpen je graag!

Mailen: personeelszaken@schatberg-fec.nl

Bellen of appen: +31 (0)6 1531 1007

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Besluitvaardigheid
  • Flexibel gedrag
  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Mondelinge vaardigheid
  • Samenwerken
  • Schriftelijke vaardigheid
  • Inlevingsvermogen

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Gasten begroeten
  • Telefonisch communiceren
  • Microsoft Office gebruiken
  • Interne mededelingen verspreiden
  • Logboeken bijhouden
  • Ontvangstruimte onderhouden
  • Afspraken beheren
  • Communiceren met klanten
  • Klantendiensten
  • Berichten aan mensen doorgeven
  • Mondelinge instructies overbrengen
  • Beleidslijnen van de organisatie naleven

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 250+ medewerkers
  • Parttime
  • MBO
    • Zelfstandig medewerker leisure & hospitality
    • Zelfstandig medewerker travel & hospitality
    • Leidinggevende leisure & hospitality
    • Leidinggevende travel & hospitality

    Deel deze vacature