Parttime, thuiswerkend administratief medewerker vastgoedbeheer

bij geen  -  Amsterdam
Baan
1
377
12-06-2020

Over deze vacature

Voor onze uitbreidende vastgoedportefeuille willen wij de administratieve werkzaamheden uitbesteden aan part time administratief of secretarieel medewerk(st)er. De werkbelasting is variabel, maar bedraagt gemiddeld 1 uur per dag. Alle werkzaamheden kunnen in principe op afstand (vanuit huis)  worden uitgevoerd.

De werkzaamheden bestaan uit:

  • Communicatie met bestaande gasten en/of huurders
  • Acquisitie van nieuwe huurders
  • Acquisitie van nieuwe beleggingspanden
  • Communicatie met makelaars
  • Zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden 
  • Controleren van formulieren en huurcontracten 
  • Administratieve ondersteuning door middel van invoeren administratieve gegevens en controle hiervan
  • Gestructureerd en accuraat verwerken en archiveren van documentatie

 

Vereisten:

  • Kan onder druk gestructureerd en accuraat werken
  • Flexibel, kan zaken goed structureren en prioriteiten stellen
  • Kennis van administratieve processen en inzicht in verbetering hiervan
  • Ervaring met minimaal het MS office pakket

 

Vaardigheden: rapporteren, administratief schrijven, Microsoft Office, processen managen, organiseren, informatie analyseren, professionaliteit, oplossingsgericht, schriftelijke communicatie.

 

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Administratieve vaardigheden
  • Analytisch vermogen
  • Betrouwbaar
  • Accuraat
  • Beleefd

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • MBO
  • 1 - 10 medewerkers
  • Parttime
  • € 750 p/m
  • Administratief medewerker
  • Administratief medewerkster
  • Secretaresse

Deel deze vacature