Sportieve eventregisseur (M/V), met passie voor hospitality, sport, recreatie en beweging

bij InnStyle  -  Maarssen
Baan
0
751
03-03-2021

Over deze vacature

Bedrijfsprofiel:

InnStyle is een evenementenlocatie op steenworp afstand van Utrecht en aan de rand van de Maarsseveense Plassen. Een verrassende plek met oneindig veel mogelijkheden voor verschillende soorten evenementen. Van een kleine vergadering of training, een groot congres met beursplein, autopresentaties, business festivals tot aan teambuildingsdagen en personeelsuitjes; niets is ons te gek. Dit organiseren wij niet alleen binnen, maar ook buiten. Een omgeving waar mensen letterlijk en figuurlijk in beweging komen. En juist voor dat letterlijk in beweging komen zoeken wij jou. Heb jij naast horeca-ervaring een passie voor het begeleiden van groepen op het gebied van sport, spel, recreatie en beweging, lees dan vooral verder. 

 

Wij organiseren evenementen voor de zakelijke markt, vaak meerdere tegelijkertijd, in twee locaties die direct naast elkaar liggen, voor groepen van ca. 10 tot meer dan 1.000 personen. Ons streven is om het evenement van morgen nog beter te organiseren dan het evenement van vandaag. Elke dag vormt een nieuwe kans om een unieke beleving neer te zetten en verwachtingen te overtreffen. Daar zetten wij ons elke dag voor in, dat is onze passie!

 

In 2020 heeft InnStyle het kleinere zusje Saahm (Samen Afspreken Aan Het Meer) gelanceerd; een particulier concept. Geopend in de weekenden en ook op doordeweekse dagen tijdens vakantieperiodes en warme zomerse dagen. Bij Saahm kun je actief relaxen, eten & drinken, ontdekken & beleven. Kijk op: www.saahm.nl. Ook hier zal jij als eventregisseur werkzaam zijn. Zet jij Saahm op de kaart als sup hotspot van Utrecht? 

 

Met oog op de verwachte drukte bij Saahm en bij InnStyle als we weer meer mogen, zijn wij op zoek naar een:

 

enthousiaste eventregisseur

 

Een eventregisseur, deze titel verschijnt vast niet vaak in een vacaturetekst. Een korte toelichting: de eventregisseur is operationeel verantwoordelijk voor de uitvoer van evenementen. En in jouw geval ook in het begeleiden en goed voorbereiden van teambuildingsdagen, personeelsuitjes en op maat gemaakte activiteitenprogramma’s. Je bent op de dag van het evenement hét aanspreekpunt voor de opdrachtgever (en de gasten) en weet het door de eventadviseur opgestelde draaiboek uitstekend door te voeren op de werkvloer. Daarbij zie je het als een uitdaging om de doelstellingen van de klant te vertalen naar de gewenste uitstraling en een unieke beleving te creëren. Met jouw enthousiasme weet jij hoe je het (horeca)personeel aanstuurt, samenwerkt met de verschillende leveranciers, overzicht houdt en blijft motiveren om dit te bereiken. Je bent een teamplayer, niet bang om verantwoordelijkheid te nemen, je bent stressbestendig en hebt oog voor detail. Heb jij daarnaast ook gastvrijheid en hospitallity in je dna? Solliciteer dan nu!

 

Wat ga je doen?

Jij gaat je o.a. bezig houden met:

  • operationeel uitvoeren van evenementen, teambuildingsdagen en activiteitenprogramma’s, met ondersteuning van flexibel en vast personeel, conform vastgesteld draaiboek;
  • het vroegtijdig signaleren van knelpunten of oneffenheden in de evenementen door tijdige en gedetailleerde voorbereiding, waarbij je nauw samenwerkt met je collega eventregisseurs als ook met de eventadviseurs;
  • eerste aanspreekpunt voor de contactpersoon, de gasten en het personeel tijdens de uitvoering van het evenement;
  • het coördineren van werkzaamheden en het instrueren van (horeca)medewerkers, cateraars, leveranciers en daarbij toezien op correcte uitstraling en service;
  • het opbouwen en ombouwen van zalen en buitenterreinen met uitstraling passend binnen het concept van ons bedrijf;
  • het toezien op een goed beheer van ruimten, terrassen, materialen, netheid en hygiëne;
  • tijdige en volledige afhandeling van de administratieve taken behorende bij een evenement, daar is de evaluatie een onderdeel van;
  • het meedenken over innovatieve ideeën op het gebied van het letterlijk in beweging brengen van mensen in de ruimste zin van het woord.

 

Jij bent…

  • een op en top gastvrouw of –heer en je weet mensen met je enthousiasme te activeren;
  • HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur in bezit van diploma Hogere Hotelschool, Event Management, HBO Sport & Bewegen of soortgelijk;
  • bij voorkeur enkele jaren werkzaam in een vergelijkbare functie met ervaring binnen de zakelijke evenementenwereld en recreatiebranche;
  • communicatief sterk;
  • klantgericht, professioneel, representatief en ambitieus;
  • goede planner, bent ordelijk, secuur en kunt coördineren;
  • flexibel inzetbaar en vindt het niet erg om op onregelmatige tijden te werken, ook in de weekenden. Bij deze rol past geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • woonachtig in de directe omgeving van Utrecht.

 

Wij bieden:

Een afwisselende en uitdagende baan in een jong, gezellig maar vooral ambitieus team. In een groeiend bedrijf met een inspirerende omgeving en in een kritische maar dynamische branche. We zijn op zoek naar een fulltime medewerker die met passie en plezier bij ons wil komen werken. Je salaris wordt bepaald naar opleiding en ervaring. Arbeidsvoorwaarden volgens de aangesloten CAO (dag)recreatie.

Heb je interesse? Mail dan je CV (voorzien van een pasfoto) en een originele motivatie(brief), naar pz@innstyle.nl t.a.v. Lara Voskamp. Reageren kan tot uiterlijk 22 maart a.s. Mocht je vragen hebben over de functie, neem dan gerust contact met Lara op via 030-7608000.

 

Telefonische acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Aandacht voor details
  • Delegeren
  • Klantgerichtheid
  • Plannen & organiseren
  • Sociabiliteit
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Communicatie en Samenwerking

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Evenementen plannen
  • Werken met aandacht voor de eigen veiligheid
  • Zorgen voor benodigdheden voor evenementen
  • Overleggen met personeel van een evenement
  • Administratieve details voor evenementen aansturen
  • Gegevens van evenementen bijhouden
  • Onderhandelen over contracten met dienstverleners voor evenementen
  • Toezicht houden op de activiteiten van een evenement
  • Locaties voor evenementen inspecteren
  • Personeel op evenementen leiden

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 10 - 50 medewerkers
  • Fulltime
  • HBO/WO
    • Facility Management
    • Hospitality & Events Management
    • Hotel- en Eventmanagement
    • Leisure Management

    Deel deze vacature