Een uitdagende functie met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Een afwisselende baan waarbij je veel met woningen en met klanten bezig bent. Onze opdrachtgever is een jong makelaarskantoor die zich met name bezighoudt met aankoop, verkoop en taxaties.
Ze geloven in een toegankelijke aanpak waarbij kwaliteit en service voorop staat. Ze zijn op dit moment heel erg groeiende en zoeken per direct versterking op hun kantoor.
Jouw taken:
Variërend van het beantwoorden van de telefoon, het verzorgen van correspondentie, beheren van agenda’s, leads oppikken, het uitwerken van presentaties voor nieuwe woningen en het opstellen van koopovereenkomsten.
Functie-eisen:
- Werkervaring in een vergelijkbare functie
- Bekend met CRM programma Realworks
- Je weet van aanpakken (een must gezien de huidige markt)
- Communicatief vaardig en gestructureerd
- Oog voor detail en kwaliteit
- Representatief en commercieel
- Beheert de Nederlandse taal in woord en schrift
Vereisten:
- Een uitdagende functie voor 32 - 40 uur per week waarin jij samen met ons werkt aan de ambitieuze doelstelling om de beste verhuiservaring voor klanten te bieden
- Een marktconform salaris op basis van je ervaring en opleiding
- Verantwoordelijkheid met ruimte voor eigen invulling en creativiteit
- Persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden op termijn
- Goede koffie, leuke collega's, een jong team en een informele werksfeer.
Ben je enthousiast geworden en wil je graag reageren dan kun je telefonisch contact met ons opnemen of jezelf inschrijven.
Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen
Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!