All-round Office Manager bij leerpraktijk in Amsterdam

bij LEREN&ZO  -  Amsterdam
Baan
0
399
17-06-2021

Over deze vacature

LEREN&ZO is op zoek naar een echte regelneef (m/v).
Houd jij van afwisseling en aanpakken? Dan zoeken we jou!


Wat ga je doen?
Ervoor zorgen dat alles op rolletjes loopt natuurlijk! Denk hierbij aan …
Het beantwoorden van telefoon en begroeten van leerlingen, ouders én begeleiders. Je bent
zelf verantwoordelijk voor de lokalenindeling, dus wijs je iedereen gemakkelijk de weg. Het
inplannen van intakegesprekken en het in orde maken van dossiers van nieuwe leerlingen.
Ook neem je een belangrijk deel van de planning op je: van lessen én van begeleiders.

Alle benodigdheden zijn voorradig en alle materialen op orde, daar zorg jij natuurlijk voor. Dit
gaat van een potlood en gum tot informatiesheets voor ouders en cadeautjes voor
examenleerlingen. Als contactpersoon voor de schoonmaakster, de klusjesman en de buren,
weet jij precies wat allemaal nodig is. Je helpt bij de werving van nieuwe medewerkers. En
dan maak je ook nog leuke nieuwsbrieven en andere communicatie. Oh ja, en je zit meteen
in onze actieve feestcommissie! Never a dull moment dus 😊

Wat verwachten we?
- Klantgerichtheid zit in je genen
- Je eigen “winkel” organiseren: overzicht is ‘key’, zelfstandig prioriteiten stellen
- Flexibiliteit, stressbestendigheid, gevoel voor humor
- HBO niveau: afgerond of nog bezig met een studie
- Ervaring niet belangrijk. Hands-on snel iets nieuws op kunnen pakken wel.
- 24-30 uur. Flexibel over 5 dagen. Bijvoorbeeld 12.00 – 18.00 uur.
Bijv. een ochtend thuis en een middag vrij? Kom maar met een voorstel.

Wat krijg je van ons?
Je gaat deel uitmaken van een ontzettend leuk, betrokken team. De sfeer is ongedwongen
en eigen inbreng wordt zeker gewaardeerd. Er wordt hard gewerkt en veel gelachen. We
bieden een marktconform salaris. Schoolvakanties vrij. Hoe mooi is dat.

Denk je: “Hé dat ben ik?” Stuur dan een e-mail met cv naar renee@leren-zo.nl.
 

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Aandacht voor details
  • Creativiteit
  • Energie
  • Flexibel gedrag
  • Initiatief
  • Klantgerichtheid
  • Leervermogen
  • Luisteren
  • Mondelinge vaardigheid
  • Omgevingsbewustzijn
  • Oordeelsvorming
  • Plannen & organiseren
  • Samenwerken
  • Schriftelijke vaardigheid
  • Stressbestendigheid
  • Assertiviteit
  • Integriteit
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Resultaatgerichtheid
  • Zelfontwikkeling
  • Verantwoordelijkheid
  • Communicatie en Samenwerking
  • Digitale Vaardigheden
  • Kunnen Leren

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Verschillende communicatiekanalen gebruiken
  • Communicatie
  • Communicatiestijl aanpassen aan de ontvanger
  • Kantoorsystemen gebruiken
  • Behoefte aan kantoorartikelen beheren
  • Kantoorsoftware
  • Werkgerelateerde verslagen schrijven
  • Administratieve taken uitvoeren
  • Instructies aan medewerkers geven
  • Administratieve systemen beheren
  • Werksfeer van continue verbetering creëren
  • Verbeteringen aanbrengen aan werkactiviteiten
  • Personeelscapaciteit analyseren
  • Behoefte aan kantoorapparatuur beheren
  • Kantoorfaciliteitensystemen beheren
  • Communicatie tussen partijen bevorderen

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 10 - 50 medewerkers
  • Fulltime
  • HBO/WO

      Deel deze vacature