Customer support medewerker Telecom - Alkmaar

bij LiefhebberHR  -  Haarlem
Baan
1
315
09-07-2020

Over deze vacature

Als klantenservice echt jouw ding is en je geïnteresseerd bent in de boeiende wereld van Telecom dan zal hier jouw carrière een mooi vervolg gaan krijgen.

Functie omschrijving Customer support medewerker Telecom

Je gaat hier werken bij het leukste Telecom bedrijf van Nederland. In de kop van Noord Holland is hun hoofdkantoor gevestigd van waaruit zij stap voor stap de beste dienstverlener voor het MKB aan het worden zijn.

Jouw job:

Jouw belangrijkste taak is om technische vragen en/of problemen van klanten aan te nemen, te loggen in de systemen en waar mogelijk op te lossen. De diensten waarop support geleverd wordt bestaan uit o.a. mobiele aansluitingen, hosted VoIP omgevingen, internetverbindingen, hosted werkplekken en wifi-oplossingen. Als Customer Support medewerker werk je rechtstreeks samen met de Manager Operations en een fijn team van collega's.

Jij gaat er mede voor zorgen dat de klant 100% tevreden is. Momenteel hebben zij een klantwaarderingscijfer opgebouwd van 8,3. Iets om trots op te zijn dus.

LET OP: Wij zoeken meerdere kandidaten. Fulltime, part-time, tijdelijk...

Functie eisen Customer support medewerker Telecom

De ideale Customer Support medewerker die we zoeken heeft:

- een opleiding op minimaal MBO niveau
- affiniteit met of werkervaring in de telecombranche
- stressbestendigheid en een goed probleemoplossend vermogen
- zo mogelijk kennis van datacommunicatie en IP
- enthousiasme, flexibiliteit en is nauwkeurig en dienstverlenend
- een proactieve, inventieve en klantgerichte instelling
- uiteraard goede sociale en communicatieve vaardigheden
 

Bedrijfsprofiel

De relatie waarvoor wij deze Customer Support medewerker zoeken is gespecialiseerd in het bedenken, leveren en beheren van totaaloplossingen op het gebied van data- en telecommunicatie voor de zakelijke markt. Een snelgroeiend en dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van hoogwaardige technologieën.

Bedrijfscultuur

Wil jij die baan bij een swingende, jonge organisatie met veel leuke activiteiten, borrels en een goede sfeer met collega’s onderling?. En wil je veel eigen verantwoordelijkheid, een plezierige werkomgeving en de mogelijkheid om door te groeien?.

Arbeidsvoorwaarden

Ze betalen je een marktconform salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring. Daarnaast bieden zij een mooie pensioenregeling, opleidingsmogelijkheden en 25 vakantiedagen.

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Flexibel gedrag
  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Optreden
  • Sociabiliteit
  • Stressbestendigheid

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Communicatief vaardig
  • Nauwkeurig
  • Probleemoplossend
  • Enthousiast
  • Dienstverlenend
  • Datacommunicatie

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • MBO
  • 1 - 10 medewerkers
  • Fulltime
  • Customer support medewerker Telecom
  • Medewerker marketing en communicatie

Deel deze vacature