Sales Assistant in groeiend bedrijf (omgeving Rotterdam)

bij MSdV Services B.V. / Uitgetypt.nl  -  Rotterdam
Baan
0
1017
18-02-2021

Over deze vacature

Zijn jouw communicatie skills 'op en top' en ga je graag de uitdaging aan om nieuwe markten te betreden? Solliciteer direct en we komen graag in contact!


Wat ga je doen?

In 2021 hebben wij als doel om te groeien in de (nieuwe) markten waarin wij actief zijn. Daarom zijn wij op zoek naar een commercieel talent in ons huidig team. Je gaat je met name richten op de huidige klantenportefeuille en het ‘binnenhalen’ van nieuwe klanten, samen met de countrymanager Nederland. Je zult veelal met de countrymanager Nederland contact hebben en al het ‘uitgaande en binnenkomende contact’ opvangen, of het nu gaat om contact via e-mail, telefoon, WhatsApp of chat. Alles dien jij samen met de countrymanager op te pakken, op een proactieve manier, waarbij je de klantvraag invult en actief mogelijkheden zoekt om alle services die geboden worden aan te bieden.

Daarnaast dien je goed te zijn in het managen van een planning, omdat je tevens verantwoordelijk zult zijn in het laten uitvoeren van de opdrachten door een grote pool aan freelancers/ZZP’ers.

Tot slot dient zelfstandigheid hoog op je 'eisenlijst' te staan, aangezien er gewerkt wordt op een zeer flexibele wijze, zowel vanuit thuis als op kantoor (tegenover CS Rotterdam).
 

Werk je accuraat en vind je het gezellig om in een informeel en dynamisch team te werken, dan zoeken wij jou!

Diverse voorbeelden van jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Onderhoud klantcontact via alle communicatiekanalen;
  • Proactief klanten benaderen via e-mail en telefoon met betrekking tot binnenhalen van (offerte) aanvragen / opdrachten;
  • Inzicht verkrijgen en behouden van de planning voor het team in Nederland & België;
  • Communicatie met de internationale collega's omtrent opdrachten en ontwikkelingen;
  • Zorgen voor een hoge klanttevredenheid middels aftersales (o.a. ook reviews verkrijgen).

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Aandacht voor details
  • Flexibel gedrag
  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Mondelinge vaardigheid
  • Optreden
  • Plannen & organiseren
  • Samenwerken
  • Sociabiliteit

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Relaties met klanten onderhouden
  • Behoeften van klanten identificeren
  • Communicatie
  • Ondernemingsbeleid
  • Relaties met leveranciers onderhouden
  • Klanttevredenheid garanderen
  • Klantgericht zijn
  • Nazorgdiensten aan klanten bieden
  • Actief verkopen
  • Productkennis
  • Aankoopbewijzen opstellen
  • Kenmerken van diensten
  • Bestellingen voor klanten opvolgen
  • Winkeldiefstal voorkomen
  • Geplaatste bestellingen verwerken
  • Aftersales afspraken plannen

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 1 - 10 medewerkers
  • €1500 - €2500 p/m
  • Parttime
  • HBO/WO
    • Bedrijfseconomie
    • Bedrijfskunde MER
    • Commerciële Economie
    • Communicatie
    • Communicatie en Organisatie

    Deel deze vacature