Junior customer care medewerker

bij NotuBiz B.V.  -  Rotterdam
Baan
3
286
20-07-2020

Over deze vacature

Je ondersteunt Customer Care collega’s in de beantwoording van vragen over onze producten en diensten in Topdesk. Je bent continu bezig met probleem-analyse en mogelijke oplossingen. Je team doet een beroep op jouw kennis en betrekken je bij het helpen, ondersteunen en faciliteren van klanten. Zo kun jij met de Customer Care Specialist de klant nóg beter ontzorgen.

 

Met wie ga je werken?

Je werkt in een ambitieus team met enthousiaste collega’s. Collega’s die met je meedenken en elkaar stimuleren processen te verbeteren en producten te vernieuwen. Vanzelfsprekend is er aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling. De sfeer is informeel, professioneel en dynamisch. 

 

Wat zijn je kerntaken?

  • Aanbieden van vakkundige oplossingen aan klanten
  • Afhandeling en prioritering van klantverzoeken
  • Goede relatie behouden door heldere communicatie met de klant
  • Proactief signaleren van verbeterpunten en tijdig informeren van de organisatie
  • Testen van doorontwikkelde of nieuwe producten en diensten

 

Wat is jouw profiel?

  • Je hebt HBO denk- en werkniveau
  • Je krijgt energie van een tevreden klant
  • Je hebt affiniteit met ICT en je vindt de lokale politiek leuk
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Je bent analytisch
  • Je bent een teamplayer, maar kan ook goed zelfstandig aan de slag
  • Ook hier kan het druk zijn, maar jij gaat dat niet uit de weg
  • TOV (Toegewijd, Ondernemend en Vooruitstrevend)

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Aandacht voor details
  • Leervermogen
  • Plannen & organiseren
  • Vasthoudendheid
  • Commercieel vermogen
  • Digitale Vaardigheden

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Zelfstandig
  • Teamplayer
  • Leergierig
  • Accuraat
  • Analyseren van klantproblemen
  • Teamspeler

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • HBO/WO
  • 50 - 250 medewerkers
  • Fulltime
  • Customer support medewerker
  • Bedrijfskunde
  • Bedrijfskundige Informatica
  • Commerciële Economie
  • Communicatie
  • Informatie en Communicatie Technologie
  • Media Informatie en Communicatie

Deel deze vacature