Parttime M&A Medewerker

bij Oaklins  -  Amsterdam
Baan
0
331
03-05-2021

Over deze vacature

Word onderdeel van een team met gemotiveerde en ambitieuze collega's en werk samen aan een breed scala van nationale en internationale M&A-transacties. Oaklins is de toonaangevende M&A-adviseur in het middensegment met meer dan 40 kantoren en 850 collega's wereldwijd. We zijn trots op onze unieke organisatiecultuur, waarin ambitie, ontwikkeling en prestatie centraal staan.

Gezien de continue groei van onze organisatie, willen we het team verder uitbreiden. We zijn momenteel op zoek naar een Parttime M&A medewerker voor ons small cap team in Amsterdam. We zoeken iemand met een financiële of bedrijfseconomische achtergrond die dit team kan ondersteunen bij de dagelijkse werkzaamheden van uitdagende M&A-deals. De baan heeft veel flexibiliteit en biedt een goede balans tussen werk en privé. Je krijgt on-the-job training en profiteert van onze goede arbeidsvoorwaarden. 

Is deze functie iets voor jou? Neem dan contact met ons op.

Parttime · Amsterdam, Zuidas

 

Dit ga je doen

  • Voorbereiden en coördineren van M&A-deals
  • Frameworks ontwikkelen voor pitches, informatie memoranda en longlists
  • Opzetten en onderhouden van de digitale omgeving voor M&A-deals en uitwerken van de juridische structuur
  • Jaarrekeningen uitwerken in Excel
  • Relevante documentatie, zoals rapportages, artikelen en afbeeldingen verzamelen voor relevante industrieën
  • Opzoeken van potentiële kopers en hun contactgegevens, relevante gegevens noteren
  • Documenten voorbereiden voor klanten, vergaderingen en de verschillende digitale omgevingen
  • Coördineren van alle vergaderingen en managementpresentaties

 

Dit ben jij

  • Relevante hbo- of masterdiploma richting bedrijfseconomie of gerelateerd
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels
  • Sterk analytisch vermogen
  • Zelfstandig en flexibel
  • Goed oog voor details
  • Affiniteit met een corporate omgeving en strakke deadlines
  • Ervaring met MS office
  • Affiniteit met cijfers
  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring in een financiële of juridische sector
  • Parttime beschikbaar voor 16 tot 20 uur per week, verdeeld over 3 tot 4 dagen per week

 

Neem contact met ons op

Als je meer wilt weten over de vacature, neem dan contact op met ons Small cap team of onze HR Manager

Solliciteren

Is deze vacature jou op het lijf geschreven en wil je onderdeel uitmaken van ons team? Dan horen we graag van je! Upload jouw cv en motivatie via https://careers-nl.oaklins.com/parttime-m-a-medewerker.

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Aandacht voor details
  • Flexibel gedrag
  • Omgevingsbewustzijn

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Doorzetter
  • Accuraat
  • Excel

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 250+ medewerkers
  • Parttime
  • HBO/WO
    • Accountancy
    • Bedrijfseconomie
    • Bedrijfskunde
    • Business Administration
    • Commerciële Economie
    • Financial Services Management
    • Financieel Economisch Management
    • Fiscaal Recht en Economie

    Deel deze vacature