Junior Property Manager (Parttime)

bij People 21 Services B.V.  -  Schiedam
Baan
0
638
18-05-2021

Over deze vacature

Hoi toekomstige medewerker!

Stay 21 is op zoek naar iemand die echt van aanpakken houdt. Iedereen kan bij jou terecht voor vragen, je houdt de regie en stuurt een technisch team aan zodat we de maximale service bieden aan onze huurders.

Stay 21 is een residentiële vastgoedorganisatie welke werkt aan het realiseren van de groeiambitie vanuit de groep. We zijn een hands-on organisatie welke op zoek is naar energie, innovatie en goede mensen die ons team komt versterken!

In deze Technische operationele functie ben jij het aanspreekpunt voor technische en operationele vraagstukken. Je staat klanten, huurders en leverancier te woord en geeft sturing aan een technisch team. Je houdt je bezig met het behandelen van technische klachten tot vraagstukken over het technische beheer.
-

Dagelijks ben je bezig met het volgende:

  • Bezetten van de servicetelefoon
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten;
  • Uitvoeren van diverse administratieve handelingen;
  • Aannemen van technische klachten en het uitzetten van storingsmeldingen.
  • Organiseren van magazijnbeheer

-

Hoe kan een dag eruitzien voor jou!

Je begint op kantoor, eerst even wat mailtjes behandelen. Dan check je even de voorraden en zorgt dat je nog wat leveringen doet om de voorraad aan te vullen. Je krijgt een telefoontje, er is een lekkage. Je belt direct de betreffende facilitaire man welke zo snel mogelijk naar locatie gaat om de storing te verhelpen. Je werkt nog even wat facturen weg en voor je het weet, lunch-tijd! Na de lunch overleg je met de huurder over de operationele zaken en overlegt met de projectmanager welke woningen er gerenoveerd worden. Eind van de dag word je nog even gebeld door de monteur, de lekkage is verholpen! Je informeert de huurder nog even, een blije huurder en een succesvolle dag!

-

Functie eisen

  • Je hebt minimaal een afgerond mbo-diploma niveau 4;
  • Goede beheersing van de Engelse taal;
  • Kennis van techniek is een pré;
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring op een servicedesk/ frontoffice;
  • Je bent communicatief vaardig en gaat oplossingsgericht te werk;
  • Je bent klantvriendelijk en hebt goede sociale vaardigheden;
  • Je kunt problemen van klanten goed oplossen;
  • Je bent leergierig, nieuwsgierig en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent in staat om ons vanuit je ervaring verder te brengen;
  • Je bent 3 tot 4 dagen per week beschikbaar.
  • Rijbewijs B

-

Wat je krijgt:

  • Gezellige collega’s;
  • Een leerzame omgeving;
  • Leuk en afwisselend werk;
  • Een marktconform salaris.

 

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Aandacht voor details
  • Discipline
  • Plannen & organiseren
  • Schriftelijke vaardigheid
  • Voortgangscontrole

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Communicatief vaardig
  • Klantvriendelijkheid
  • Sociaal

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 1 - 10 medewerkers
  • Parttime
  • HBO/WO

      Deel deze vacature