In de functie van Service Coördinator ben je het aanspreekpunt van alle monteurs en verzorg je hun de planning en materialen. Vaak loopt een planning niet zoals gehoopt en daarom is het belangrijk dat je denkt in oplossingen en je goed de rust kan bewaren.
Je bewaakt de voortgang en behoudt het overzicht van de status van de verschillende werkzaamheden en storingen die lopen. Daarnaast zorg je voor de administratie omtrent het aan- en afmelden van storingen en onderhoud.
Naar de klanten toe ben je het aanspreekpunt als het gaat om technische vragen. Toegeleverde performance-rapportages bestudeer je aandachtig. Je gaat mee naar kwartaal overleggen van grote opdrachtgevers en verzorgt samen met de contractmanager een toelichting op de rapportages.
Dit bedrijf helpt woningbouwcorporaties, bouwondernemingen en vastgoedbeleggers tijdens energietransities die in de woningbouwmarkt gaan plaatsvinden via advies, beheer & onderhoud en duurzame renovatie. Zij bestaan uit rond de 400 medewerkers en verzorgen een comfortabel, duurzaam, gezond en veilig binnenklimaat in de woningen van hun klanten. Hierbij installeren, renoveren en onderhouden zij cv-ketels, warmtepompen en andere verwarmingsinstallaties en voeren elektra- en loodgieterswerkzaamheden uit.
Voor deze functie zijn wij op zoek naar iemand met:
De opdrachtgever biedt:
Mike van der Toorn
Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen
Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!