Commercieel administratief medewerker binnendienst

bij Rompa Leder B.V.  -  Rijen
Baan
0
195
25-05-2021

Over deze vacature

Functieomschrijving

Ben jij een duizendpoot? Klantgericht? Stressbestendig? Ben je positief en sta je open om nieuwe dingen te leren? Vind jij het leuk om met een klein en persoonlijk team te werken? Korte lijntjes en veel eigen verantwoordelijkheid? Reageer dan nu!

In onze fabriek in Rijen komt een zeer afwisselende, dynamische en verantwoordelijke functie vrij waarbij jij het eerste aanspreekpunt bent voor klanten en leveranciers. Je komt te werken in een internationale onderneming met een informele sfeer. Samen met verkoop, planning en productie ben jij verantwoordelijk voor de goede afhandeling van orders. In deze functie bel en mail je met klanten, voer je orders in, maak je facturen en plan je het transport. Dit maakt jou een onmisbare schakel. Door de diversiteit van werkzaamheden is jouw werkdag nooit hetzelfde!

Functie:
• het eerste aanspreekpunt voor onze klanten
• het beheren van het orderproces, van orderontvangst, transport tot facturatie;
• debiteurenbeheer
• voorraadbeheer

Wat breng jij mee?
Je bent bij voorkeur 5 dagen per week beschikbaar (8:30 tot 17:00). Je beschikt over hbo-denkniveau, je hebt affiniteit met/interesse voor transport en contact met klanten, en je kunt snel schakelen tussen taken. Je houdt van uitdagingen en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent in staat om snel te schakelen tussen diverse taken en weet ook in hectische situaties het overzicht te behouden. Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels; Frans en Duits zijn een pre.

Verder vragen wij:
• Goede beheersing van Microsoft Office en affiniteit met geautomatiseerde systemen.
• Nauwkeurig, discreet, kwaliteitsgericht en oog voor detail;
• Goed kunnen plannen, organiseren en voortgang bewaken;
• Teamplayer, zelfstandig en ondernemende instelling;
• Goede communicatieve vaardigheden zowel mondeling als in geschrift.

Wat bieden wij:
• Zeer veelzijdige functie binnen een hecht team met betrokken collega’s
• Informele sfeer
• Klein enthousiast team
• Marktconform salaris
• Reiskostenvergoeding

Jouw sollicitatie
De sollicitatieprocedure bestaat uit twee gesprekken.
Stuur ons jouw CV en motivatiebrief toe ter attentie van Renata Rombouts.

 

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Durf
  • Initiatief
  • Leervermogen
  • Plannen & organiseren
  • Communicatie en Samenwerking

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Zelfstandig
  • Antwoord geven op vragen van klanten
  • Administratie uitvoeren

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 10 - 50 medewerkers
  • Fulltime
  • MBO
  • HBO/WO

      Deel deze vacature