Callcenter Medewerker

bij Sparkling People  -  Leiden
Baan
0
222
16-03-2021

Over deze vacature

Als Callcenter Medewerker ben jij verantwoordelijk voor verkoop via telefonische gesprekken. Het verkopen moet op een natuurlijke manier gebeuren en het is dus belangrijk dat je lekker enthousiast bent. De gesprekken zullen onder andere over de volgende onderwerpen gaan: salesgesprekken, dataverrijking, afspraken maken voor tussenpersonen, donateurs werven, retentie, upsellen en conversie. Daarnaast ga jij zorgen voor het administratief verwerken van deze gesprekken. Om problemen of veranderingen vast te stellen is het belangrijk dat je altijd op de hoogte bent van de lopende projecten. Je gespreksvaardigheden zullen op de proef worden gesteld en uiteindelijk gebruik je deze om de doelstellingen van de desbetreffende projecten te halen. Dit alles samen met jouw team natuurlijk!

Waarover moet je beschikken?

  • Je hebt minimaal een MBO diploma of een vergelijkbaar diploma;
  • Je kunt vloeiend Nederlands spreken en schrijven en je hebt een goede telefoonstem;
  • Je beschikt over goede computervaardigheden en kunt snel typen;
  • Je bent kunt op een correcte manier omgaan met de consument en bent daarbij commercieel ingesteld;
  • Je bent minimaal 12 uur per week, 2 avonden per week en 1 zaterdag per 2 weken beschikbaar, daarnaast kun gemakkelijk met een team samenwerken.


Wat krijg jij hiervoor terug?

  • Een mooi salaris van €8 tot €10 per uur, en een interessante bonusregeling;
  • Goede trainingen en opleidingen gericht op verkoop;
  • Persoonlijke aandacht en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Reiskostenvergoeding en flexibele werktijden;
  • Een gezellige werksfeer en superleuke collega´

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Optreden
  • Sociabiliteit

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Telefonisch communiceren
  • Gegevens verwerken
  • Beschikken over computervaardigheden
  • Oplossingen voor problemen creëren
  • Klanttevredenheid garanderen
  • Software voor het beheer van klantrelaties gebruiken
  • Actief luisteren
  • Aanpassen aan veranderende situaties
  • Eigenschappen van producten
  • Taken zelfstandig afhandelen

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 10 - 50 medewerkers
  • €8 - €10 p/m
  • Parttime
  • MBO

      Deel deze vacature