Klantenservice Medewerker

bij Sparkling People  -  Haarlem
Baan
0
738
16-03-2021

Over deze vacature

Als Klantenservice Medewerker treed jij op als contactpersoon voor onze opdrachtgevers. Je bent zeer actief betrokken bij hen en zorgt ervoor dat je hun wensen en behoeften goed aanvoelt. De persoon die je belt weet waarvoor en voor wie je belt. Het kan zijn dat je afspraken inplant of bijvoorbeeld een evaluatie afneemt over een dienst of product. Bij onze opdrachtgever staat kwaliteit hoog in het vaandel: een goed en oprecht gesprek is belangrijker dan snel scoren.

Waar zijn wij naar op zoek?

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent gemotiveerd en enthousiast, en hebt affiniteit met sales en verkoop;
  • Je bent communicatief sterk en bent niet bang om te bellen;
  • Je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar.


Wat krijg je hiervoor terug?

  • Een jaarcontract en een gratis opleiding financiële dienstverlening (WFT);
  • Een salaris van €11,39 per uur;
  • Goede begeleiding op de werkvloer;
  • Je wordt onderdeel van een informeel en gezellig team;
  • Een super locatie midden in het centrum van Haarlem, goed te bereiken met het OV.

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Durf
  • Energie
  • Klantgerichtheid

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Communiceren met klanten
  • Klantendiensten
  • Gegevens verwerken
  • Meerdere taken tegelijkertijd uitvoeren
  • Beschikken over computervaardigheden
  • Klanttevredenheid garanderen
  • Bestelformulieren met informatie over klanten verwerken
  • Klantgericht zijn
  • Gegevens over interacties met klanten bijhouden
  • Bestellingen van klanten verwerken
  • Informatie geven
  • Kosten voor klantendiensten bepalen
  • Terugbetalingen verwerken
  • Beheersing van uitgaven
  • Escalatieprocedures uitvoeren
  • Kennis van menselijk gedrag gebruiken
  • Problemen analyseren met het oog op kansen
  • Conflictbeheersing toepassen
  • Nazorgdiensten aan klanten bieden
  • Opvolging van klanten implementeren
  • Actief luisteren
  • Prioriteit geven aan taken

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 10 - 50 medewerkers
  • €11 - €11 p/m
  • Parttime
  • MBO

      Deel deze vacature