Customer Support - Relocation Assistant

bij uButler  -  Amsterdam
Baan
0
1278
30-03-2021

Over deze vacature

Hou jij ervan om alles tot in de puntjes te regelen? Ben je leergierig, oplossingsgericht en verantwoordelijk? En zou je naast je studie ervaring willen opdoen in een internationale werkomgeving met de kans om door te groeien?  Check it out!


uButler is een service die 24/7 een digital relocation service aanbiedt aan Global Employees die hun weg moeten vinden in een nieuw land. Onze Relocation Assistants, die werken onder de alias ‘Sophie’, helpen deze mensen om hun relocatie zo soepel mogelijk te laten verlopen. Van een nieuwe bankrekening openen of zorgverzekering afsluiten tot het regelen van persoonlijke zaken, zoals het vinden van een huis of het uitzoeken van een passende hobby. Onze lokale kennis, servicegerichtheid en gedrevenheid zorgen er in combinatie met een slim systeem voor dat Global Employees binnen een aantal weken hun weg helemaal hebben gevonden in hun nieuwe omgeving! Ben jij de nieuwe schakel in deze technische en innovatieve start-up?

Als Relocation Assistant ben jij hét aanspreekpunt voor onze Global Employees (GE’s). Je werkt nauw samen in een team van GE Managers, Relocation Coordinators en de Operations Manager. Je werkt in shifts vanuit ons mooie kantoor op de Passeerdersgracht, hartje Amsterdam. 

Je begint in de functie van Relocation Assistant in de functie van Handler. Daarna groei je door naar de functie van Chatter. Vervolgens zijn er weer een tal aan gave functies waarin je kunt doorgroeien binnen uButler! 

Als Handler ben jij verantwoordelijk voor het uitvoeren van aanvragen van onze GE’s. Binnen jouw werkzaamheden sta je in nauw contact met onze partners over de hele wereld. Hierbij weet jij altijd de slimste oplossing in lastige situaties en denk je proactief mee met de GE. Je werkt in shifts van 9:00 uur tot 17:00 uur. 

Als Chatter sta jij onze GE’s op een sympathieke en natuurlijke wijze te woord, via ons eigen ontworpen chat systeem. Onze GE’s komen over heel de wereld, daarom ben je geïnteresseerd in andere culturen en heb je een sterk inlevingsvermogen. Je verrast de GE’s door op spontane wijze mee te denken en altijd het beste advies voor hun persoonlijke situatie te geven. Je werkt in shifts van 8:00 - 15:30 uur of 15:30 tot 23:30 uur. 

Het ultieme doel van de Handlers en Chatters samen is dan ook ervoor te zorgen dat de GE een onvergetelijke welkomst ontvangt op zijn of haar nieuwe plek! 

Wie zoeken wij 

  • HBO/WO denkniveau 
  • Woonachtig in Amsterdam of omgeving
  • Foutloos in de Nederlandse en Engelse taal
  • Organisatorisch en klantvriendelijk
  • Flexibel inzetbaar voor minimaal 2 tot 4 shifts per week.  

Wat bieden wij 

  • Unieke werkervaring en de mogelijkheid om snel je persoonlijke skills en kennis te ontwikkelen naast je studie
  • Ruimte voor eigen initiatieven en verbeteringen
  • Veel verantwoordelijkheid en de kans om door te groeien
  • Onderdeel uitmaken van een gaaf team, waar we niet vies zijn van een grapje!
  • Dagelijks een uitgebreide lunch
  • Een abonnement op Swapfiets
  • Legendarische borrels en uitjes!

Hebben we jouw aandacht?

Mooi! Onze missie is om de beste wereldwijde digital relocation service te creëren en we stoppen pas als dit is gelukt! Wil jij deel uitmaken van deze geweldige reis? Meld je dan snel aan voor onze selectiedagen door je aan te melden via de vacaturelink!

Contact

Medea Weertman | People & Culture  | careers@ubutler.nl | +31 6 18 53 81 81

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Aandacht voor details
  • Aanpassingsvermogen
  • Creativiteit
  • Discipline
  • Flexibel gedrag
  • Initiatief
  • Klantgerichtheid
  • Mondelinge vaardigheid
  • Plannen & organiseren
  • Probleemanalyse
  • Samenwerken
  • Inlevingsvermogen
  • Vasthoudendheid
  • Integriteit
  • Resultaatgerichtheid
  • Verantwoordelijkheid
  • Kritisch Denken en Problemen oplossen

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Communiceren met klanten
  • Klantendiensten
  • Gegevens verwerken
  • Meerdere taken tegelijkertijd uitvoeren
  • Beschikken over computervaardigheden
  • Klanttevredenheid garanderen
  • Bestelformulieren met informatie over klanten verwerken
  • Klantgericht zijn
  • Gegevens over interacties met klanten bijhouden
  • Bestellingen van klanten verwerken
  • Informatie geven
  • Beheersing van uitgaven
  • Kennis van menselijk gedrag gebruiken
  • Opvolging van klanten implementeren
  • Actief luisteren

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 10 - 50 medewerkers
  • Parttime
  • HBO/WO
    • BBA Bedrijfskunde
    • Bedrijfskunde
    • Business Administration
    • Communicatie
    • Communicatie en Organisatie
    • E-commerce Marketing Sales
    • Facility Management
    • Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs
    • Hospitality & Events Management

    Deel deze vacature