Relocation Coordinator

bij uButler  -  Amsterdam
Baan
0
115
30-03-2021

Over deze vacature

uButler is een service die 24/7 assistentie verleent aan international local hires die hun weg moeten vinden in een vreemd land. De Relocation Assistants, die werken onder de alias ‘Sophie’, regelen via onze speciale software alles wat er nodig is om als nieuweling te settelen in een nieuwe omgeving. Van een nieuwe bankrekening openen of zorgverzekering afsluiten tot persoonlijke zaken, zoals het boeken van een weekendje weg of het uitzoeken van een passende hobby. Onze gouden formule van goed opgeleide mensen in combinatie met een slim systeem, zorgt ervoor dat international hires binnen een aantal weken hun weg helemaal hebben gevonden in Nederland. Ben jij de nieuwe schakel in deze technische en innovatieve start-up?

Als Relocation Coordinator is het jouw taak om de gebruikers in de service te onboarden, te begeleiden en te offboarden. Dit doe je door middel van video calls en het maken van persoonlijke roadmaps. Jij bent het gezicht dat de gebruikers van uButler te zien krijgen. Het is daarom jouw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de gebruikers precies begrijpen hoe onze service werkt, dat jij ze enthousiast maakt en alle informatie geeft die ze nodig hebben gedurende hun service periode. Jij bent de schakel tussen de gebruikers en onze Relocation Assistants (Sophies) om ervoor te zorgen dat het hele proces goed verloopt.  

We zijn daarom opzoek naar iemand met een creatieve en ondernemende geest die pro-actief kan denken op het gebied van innovatieve verbeteringen en die daarnaast nauwkeurig de ervaringen van onze gebruikers in de gaten houdt zodat ze een soepele start in Nederland ervaren.

Wat ga je doen?

  • Het plannen en voeren van videogesprekken met international hires
  • Het begeleiden en onboarden van nieuwe gebruikers in onze service
  • Het ontwikkelen van een persoonlijk programma voor elke individuele gebruiker
  • Het analyseren van de resultaten van het traject en verbeteringen hiervan doorvoeren
  • Het opbouwen en behouden van goede relaties met gebruikers


Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt een Bachelor- of Masteropleiding in (toegepaste) wetenschappen
  • Je bent foutloos in Nederlands en Engels, in spraak en geschrift
  • Je hebt uitstekende Microsoft office skills
  • Je bent assertief en creatief
  • Je bent sociaal en enthousiast
  • Je bent een teamplayer


Wat wij jou bieden:

  • Een uitdagende verantwoordelijkheid voor het opbouwen en behouden van de relaties met onze gebruikers
  • Een unieke werkervaring en de mogelijkheid om je snel te ontwikkelen
  • Veel samenwerking met energieke young professionals
  • Veel ruimte voor eigen initiatieven en ideeën
  • Onderdeel uitmaken van een gaaf team, waar we niet vies zijn van een grapje!
  • Dagelijkse een uitgebreide lunch
  • Een abonnement op Swapfiets
  • Legendarische borrels en (sport) events!
  • Kantoor in het centrum van Amsterdam


Hebben we jouw aandacht?

Mooi! Onze missie is om het beste digital relocation service te creëren en we stoppen pas als dit is gelukt! Wil jij deel uitmaken van deze geweldige reis? Meld je dan snel aan via de vacature link of neem contact op met:

Medea Weertman | HR-manager | careers@ubutler.nl | +316 18 53 81 81

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Aandacht voor details
  • Discipline
  • Flexibel gedrag
  • Initiatief
  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Mondelinge vaardigheid
  • Probleemanalyse
  • Inlevingsvermogen
  • Vasthoudendheid
  • Assertiviteit
  • Integriteit
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Netwerken
  • Verantwoordelijkheid
  • Communicatie en Samenwerking
  • Kritisch Denken en Problemen oplossen

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Klachten van klanten afhandelen
  • Klantenservice verlenen
  • Klantgegevens analyseren
  • Klantgegevens vastleggen
  • Klantervaringen beheren
  • Klantenoordelen analyseren
  • Verbeteringsstrategieën aanbieden
  • Bedrijfsprocessen verbeteren
  • Toegangsstrategieën ontwikkelen
  • Klantbeleving ontwerpen
  • Klantgedrag observeren
  • Gegevensprivacy garanderen
  • Stresspunten bij klantinteractie identificeren

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • HBO/WO
  • 10 - 50 medewerkers
  • Fulltime
  • Business Administration
  • Hospitality & Events Management
  • International Hotel & Hospitality Management
  • Toegepaste Psychologie

Deel deze vacature