Customer Service Officer

bij Vepo Cheese N.V.  -  Bodegraven
Baan
0
190
12-07-2021

Over deze vacature

Het salesteam zorgt voor de verkoop van onze kaasproducten in binnen- en buitenland. Onze salesmanagers zijn veel onderweg en worden in hun werk ondersteund door de customer service officers.  Zij zijn voor hen een echte rots in de branding..

Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je geeft informatie over producten, prijzen, leveringsvoorwaarden, denkt mee bij vragen en geeft voorlichting. Ook zorg je voor het uitwerken van offertes aan (potentiële) klanten, de opvolging en uiteraard de afsluiting ervan tot aan het invoeren van de orders zelf! Je informeert betrokken afdelingen zoals supply chain, productie en kwaliteit over gemaakte afspraken en onderhoudt met hen contact over nieuwe artikelen, orders en klachtenafhandeling. Het bijhouden van prijslijsten, klantenbestanden en het CRM-systeem hoort ook bij je werkzaamheden evenals het verzamelen van gegevens om analyses en rapporten te kunnen opstellen.

Met je customer service collega’s zorg jij ervoor dat het verkoopproces op kantoor vlekkeloos verloopt.

Goed kunnen communiceren is daarbij natuurlijk van groot belang. Proactief handelen moet echt in je DNA zitten, net zoals een dienstverlenende instelling. Vanzelfsprekend ben je een enthousiaste persoonlijkheid met een goed gevoel voor commercie. Je wilt trots zijn op wat je doet en je wordt gedreven om een mooi (kaas)product voor de klant te maken.

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Klantgerichtheid
  • Communicatie en Samenwerking
  • Kritisch Denken en Problemen oplossen

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Behoeften van klanten identificeren
  • Communiceren met klanten
  • Oplossingen voor problemen creëren
  • Klanttevredenheid garanderen
  • Zakenrelaties aangaan
  • Productkennis
  • Omgaan met managers
  • Bedrijfsnormen volgen
  • Toezicht houden op werkzaamheden
  • Klantendienst beheren
  • Analyses van de behoeften van klanten uitvoeren

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 50 - 250 medewerkers
  • Fulltime
  • MBO 4

      Deel deze vacature