Junior Accountmanager, Amsterdam, ontwikkeltraject sales, in je kracht staan, open cultuur

bij Welkom Personeel  -  Amsterdam
Baan
0
136
28-05-2021

Over deze vacature

Ben jij die Junior Accountmanager die zich vanonder de vleugels van een Key Accountmanager wil ontwikkelen tot een sales professional? Heb jij iets met het beste uit mensen en relaties halen? En is organiseren jouw tweede natuur? Kom je het best tot je in recht in een dynamische, gedreven organisatie? Heb je de drive om je te ontwikkelen tot een volwaardig accountmanager? Lees dan snel verder!

Vanwege de uitbreiding van het accountmanagement team bij onze opdrachtgever, zijn wij voor hen op zoek naar een:

Junior Accountmanager (publieke sector) (40 uur) m/v
Locatie: Amsterdam

Onze opdrachtgever is gevestigd in o.a. Amsterdam, Eindhoven, Zwolle, Assen en Den Haag. Zij vormen met elkaar één team met één doel: het maximaal ontzorgen. Hun diensten bestaan o.a. uit advies, outsourcing, werving en selectie, talentonwikkeling en detachering. En dit alles op het gebied van Inkoop en Contractmanagement. Een serieuze club met leuke mensen. Werken hard, maar vergeten niet om plezier te hebben. Met elkaar als collega’s, maar ook in de ontwikkeling die zij met elkaar doormaken. Ze moedigen elkaar aan om vooral zichzelf te zijn. Want dan ben je tenslotte op je best. 

 

Dat klinkt goed! Wat houdt de functie van Junior Accountmanager precies in?
Als junior accountmanager krijg je de unieke mogelijkheid om je onder de vleugels van de key accountmanagers te ontwikkelen tot een volwaardig accountmanager.

In het eerste jaar ligt de focus op administratieve ondersteuning en het zijn van de rechterhand van één van de key accountmanagers. Zo ben je verantwoordelijk voor het opstellen én indienen van offertes en CV’s, houd je het CRM systeem up to date en borg je alle klantinformatie in de juiste systemen. Je beoordeelt aanvragen die binnenkomen via de resource afdeling en coördineert in samenspraak met de key accountmanager de opvolging. Zij werken daarnaast met een groot netwerk van bevriende adviseurs/kandidaten; jij onderhoudt het contact met hen en matcht hen aan actuele opdrachten en bereidt ze voor op de aanvragen.

Vanaf het tweede jaar groei je verder door richting accountmanager: je maakt afspraken met bestaande en nieuwe relaties, gaat mee op klantbezoeken en leert hoe je een gesprekspartner voor onze opdrachtgevers kunt zijn. Je pakt zelfstandig aanvragen op en je voert marktonderzoeken uit. Daarnaast onderhoud je zelf contact met de adviseurs uit ons netwerk.

In het derde jaar zet jij jouw eerste stappen als volwaardig accountmanager en ben je verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille en breid je deze verder uit middels acquisitie (zowel warm als koud). Je maakt plannen over hoe de dienstverlenging nog beter kan aansluiten op de behoefte vanuit de opdrachtgevers. Daarnaast heb je een adviserende rol en zorg je voor cross-selling van de dienstverlenging.

Wohw, dat klinkt als een mooi ontwikkeltraject. Wat neem ik mee?
Je bent goed in organiseren en bent gedreven in je werk. Je bent toegewijd en hebt de ambitie om je tot een volwaardig accountmanager te ontwikkelen. Heb je daarnaast sterke communicatieve skills, een goed aanpassend vermogen, overtuigingskracht, professionaliteit, humor en veel energie; dan ben jij degene die wij zoeken!


Daarnaast zien we graag het volgende terug in jouw profiel:

  • Minimaal een afgeronde HBO–opleiding;
  • Ambitie om te groeien binnen sales en de durf om creatief te zijn;
  • Ervaring als medewerker binnendienst of accountmanager is een pre, maar geen vereiste. Jouw motivatie om jezelf te ontwikkelen is leidend.

Daarnaast vind je het leuk om:

  • Nieuwe kansen en marktontwikkelingen binnen inkoop te signaleren;
  • Het visitekaartje te zijn van onze opdrachtgever bij klanten, relaties en netwerkbijeenkomsten.

Dit vind ik interessant zeg? What’s in it for me?
Je komt in eerste plaats terecht in een enthousiast, gedreven team, met een drive om de beste inkoop bureau-organisatie te zijn en te blijven. Dit krijg je ervoor terug:

  • Een marktconform salaris welke afhankelijk is van jouw kennis en ervaring;
  • Vakantiegeld en een bonus (gemiddeld één maandsalaris);
  • 25 vakantiedagen en 5 collectieve dagen;
  • Volledige reiskosten vergoeding (vanaf het moment dat je zelfstandige klanten bezoekt, heb je de mogelijkheid voor een lease auto);
  • Laptop van de zaak;
  • Connectiviteitsvergoeding van €45 netto;
  • Pensioenregeling via AEGON;
  • Ruimte om jezelf op jouw manier te ontwikkelen. Precies zoals jij dat wil;
  • Een fantastische werkplek met leuke bedrijfs- en teamuitjes.

Kortom, alles om je werk goed én met plezier te doen!

Ik ben enthousiast en solliciteer graag!
Wat leuk om te horen. Reageer snel richting Welkom Personeel op deze vacature samen met je cv  en stuur deze naar info@welkompersoneel.nl

Mocht je nog vragen hebben? Neem dan contact op met Mariska Matthijssen van Welkom Personeel. Mariska is bereikbaar onder telnr. 06 – 25 19 86 11

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Ambitie
  • Creativiteit
  • Flexibel gedrag
  • Initiatief
  • Klantgerichtheid
  • Overtuigingskracht
  • Plannen & organiseren
  • Prestatiemotivatie
  • Samenwerken

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Organiseren
  • Excel
  • Sales

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 1 - 10 medewerkers
  • €2100 - €2500 p/m
  • Fulltime
  • HBO/WO
    • Bedrijfskunde MER
    • Commerciële Economie
    • Hospitality & Events Management
    • Hotel Management
    • Hotel- en Eventmanagement
    • Human Resource Management

    Deel deze vacature