Support Medewerker bij een snelgroeiend bedrijf aan de Keizersgracht

bij Werktijden B.V.  -  Amsterdam
Baan
0
135
28-05-2021

Over deze vacature

Over de functie

Als customer support medewerker ben jij het aanspreekpunt van onze nieuwe en reeds bestaande klanten(business-to-business). Je ondersteunt hen bij allerlei soorten vragen over bijvoorbeeld het systeem zelf, het abonnement en natuurlijk alle verdere mogelijkheden die wij te bieden hebben. 

Nadat je bij ons goed bent ingewerkt weet je alle ins & outs over onze Werktijden tool en kun je het juiste advies geven aan de gebruikers!

De klanten sta je te woord via de chat, e-mail en telefoon. Aan het eind van het gesprek heb jij ervoor gezorgd dat de klant met de juiste oplossing, en dus tevreden, weer verder kan.

Tijdens het contact met klanten ga je ook op zoek naar eventuele feedback, welke je omzet in verbeterpunten om de Werktijden tool nog beter te maken

Gedurende je werkdag heb je aardig wat verantwoordelijkheid om de klanten zo goed mogelijk te helpen, maar hierbij krijg je ook veel vrijheid om dit te kunnen doen!

 

Over ons

Met onze personeelsplanning tool is het voor bedrijven mogelijk om eenvoudig een personeelsplanning te maken en te onderhouden. Hiervoor hoeft geen moeilijke cursus voor gevolgd hoeft te worden. Alles is namelijk overzichtelijk en zit gevoelsmatig op de juiste plek. 

Ook is het voor de klant mogelijk om beschikbaarheid, uren en verlof te registreren binnen Werktijden. Medewerkers hebben de Werktijden tool altijd bij de hand via de app of website.

Als customer service medewerker kom je bij ons te werken binnen een jong en enthousiast team. Op ons kantoor hangt een gezellige & ontspannen werksfeer en het heeft een mooi uitzicht op de Keizersgracht!

 

Over jou

Jij wordt er enthousiast van als je een klant echt verder kunt helpen en daarvoor is het belangrijk dat je beschikt over een goed probleem oplossend vermogen. Klantcontact is dus echt een van je passie’s.

Tijdens je werkzaamheden ga jij gestructureerd aan de slag en weet altijd overzicht te houden. Ook ben jij communicatief sterk en spreekt & schrijft vloeiend Nederlands. 

 

Wat bieden wij?

  • Fulltime aan de slag voor 32 - 40 uur in de week;
  • Reiskosten vergoeding;
  • Macbook van de zaak(!);
  • 25 vakantiedagen;
  • Super gezellige borrels en uitjes.

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Sociabiliteit
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Commercieel vermogen

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Behoeften van klanten identificeren
  • Communiceren met klanten
  • Oplossingen voor problemen creëren
  • Klanttevredenheid garanderen
  • Productkennis

Wil je solliciteren op deze baan?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze baan bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 1 - 10 medewerkers
  • Fulltime
  • MBO

      Deel deze vacature