Stagiaire IT Helpdesk

bij Ammeraal Beltech  -  Heerhugowaard
0
51
11-06-2021

Over deze stage

WAT DOE JIJ

Het betreft een Internationale helpdesk dat ondersteuning biedt aan een groot aantal medewerkers in binnen en buitenland die werken in meerdere omgevingen en met een grote diversiteit aan software-pakketten. De voertaal is voornamelijk engels. Binnen de helpdesk ben je verantwoordelijk voor de installatie van software op werkstations, toekennen van rechten, oplossen van incidenten, ondersteunen van collega’s op de werkvloer. Een gemiddelde werkdag bestaat uit het verwerken van emails, aannemenen van telefoon, oplossen van tickets. Je werkt in een fabriek waar chemische stoffen worden verwerkt. Veiligheid staat daarom voorop. Het dragen van veiligheidsschoenen en een veiligheids-hesje is verplicht. Het gebruik van een mobiele telefoon mag alleen tijdens de afgesproken pauzes. Je verricht dagelijks uiteenlopende werkzaamheden binnen een grote diversiteit aan systemen.


DE TAKEN

  • Verrichten van 1e en 2e lijns helpdesk werkzaamheden bestaande uit het helpen van collega’s in binnen en buitenland met vragen over Windows 10, MS Office 2010 > 365, Teams, Android/Apple devices, email, Navision, Salesforce, Citrix,
  • Beheren van werkplekken waaronder het installeren/configureren/vervangen van laptops, beeldschermen, dockingstations, telefoons.
  • Beheren van accounts (aanmaken, sluiten, ww resetten in een Microsoftserver omgeving.
  • Beantwoorden van vragen via telefoon en email, veelal in het engels
  • Registeren en opvolgen van incidenten en verzoeken binnen Sysaid.
  • Beheren van de knowledge base artikelen doormiddel van het onderhouden en schrijven van instructies voor IT-collega’s en eindgebruikers.
  • Actief meedoen tijdens dagelijks teamoverleg om de uit te voeren werkzaamheden/knelpunten te bespreken.
  • Het proactief meedenken voor het verbeteren van de werkprocessen wordt gewaardeerd.

 

Tijdens de stage zul je actief begeleid worden door meerdere collega’s.


Na het afronden van de stage is er de mogelijkheid voor een vakantiebaan.

Stageperiode: 1 september 2021 t/m 28 februari 2022.

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Discipline
  • Luisteren
  • Organisatiesensitiviteit

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Teamplayer
  • Probleemoplossend
  • Pro-actief

Wat je gaat leren

Dit zijn vaardigheden en competenties die je in deze rol verder kunt ontwikkelen.

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Aandacht voor details
  • Communicatie en Samenwerking
  • Kritisch Denken en Problemen oplossen

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Commerciele vaardigheden
  • Stressbestendig
  • Kwaliteitsbewust

Wil je solliciteren op deze stage?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze stageplaats bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • 250+ medewerkers
  • €200 - €300 p/m
  • BBL
  • MBO
  • 3e jaar
  • 4e jaar
  • Allround medewerker IT systems and devices

Deel deze vacature