Stagiaire Portier/ Concierge

bij Grand Hotel Amrâth Amsterdam  -  Amsterdam
0
750
17-12-2020

Over deze stage

De functie: Stagiare Congierge/ Portier 

Publicatiedatum: December 2020

Functie beschikbaar per: direct

 

Grand Hotel Amrâth Amsterdam:

Grand Hotel Amrâth Amsterdam heeft op 8 juni 2007 vol trots haar deuren geopend in het Scheepvaarthuis, een rijk gedecoreerd monument in de Amsterdamse School stijl. Een unieke locatie in het centrum op slechts 500 meter van Centraal Station en 1100 m van de Dam. Vijfsterren service, stijl en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. Het vijfsterren deluxe hotel heeft 205 kamers, waarvan 25 suites, een zestal vergader/banqueting zalen, een restaurant, bar/lounge en een Wellness centrum.

Neem eens een kijkje op www.amrathamsterdam.com

Grand Hotel Amrâth Amsterdam is op zoek naar een gemotiveerde, service gerichte en professionele stagiare Conciërge/ Portier. Als Conciërge/ Portier is het van belang dat je een grote kennis hebt van binnen en buiten Amsterdam, of leergierig genoeg om dit snel op te pakken. Je werkt nauw samen portiers en bagagisten en maakt deel uit van het Front Office team. 

Doel:

Serviceverlening in de meest brede zin, van toeristische informatie tot verkoop van verbruiksartikelen, excursies e.d.). Gastencontact is gericht op een hoog niveau serviceverlening en probleemoplossing.

 

De afdeling:

De conciërge werkt op de afdeling Front Office en heeft als directe leidinggevende de Front Office Manager. 

 

Wat wordt er van je verwacht?

  • Het te woord staan van (hotel-)gasten in de breedste zin van het woord, altijd eraan denkend dat onze gasten zich welkom en thuis voelen.
  • Het organiseren van tours, transport, voorstellingen etc. voor onze gasten.
  • Het aanraden van restaurants, theaters, musea en speciale evenementen voor onze gasten.
  • Toezien op de algemene orde/netheid en veiligheid in afdeling/bedrijf. Daartoe    onder meer:

- zorgen voor het opgeruimd en netjes houden van afdeling en materialen

- ingrijpen bij onregelmatigheden, treffen van passende maatregelen

- optreden bij calamiteiten en nemen van maatregelen, zoals waarschuwen van in-/externe functionarissen/instanties en van gasten, e.e.a. volgens voorschrift

  • Begeleiden van gasten in noodsituaties.
  • Zelf verlenen van niet-routinematige service aan gasten. Daartoe verrichten van  uitzoek­werk, raadplegen van externen en regelen/boeken van gevraagde diensten. 
  • Toezien op de werkzaamheden van Portiers en Bagagisten met oog op gastgerichtheid en vriendelijkheid, ook assisterend wanneer nodig.

 

Profiel

  • Hands-on mentaliteit.
  • Een natuurlijk gevoel van gastgerichtheid, vriendelijkheid, professionalisme en verantwoordelijkheid.
  • In het bezit zijn van een rijbewijs B is een grote pré
  • Je kan zowel doordeweeks als in het weekend werken.
  • Je bent woonachtig in of in de omgeving Amsterdam.
  • Je hebt een representatieve uitstraling.
  • Je bent stressbestendig en hebt een grote mate van accuratesse.
  • Je bent in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken.
  • Uitstekende kennis van tenminste de Nederlandse en Engelse taal. Een derde moderne taal is een pre.
  • Je bezit over een grote mate van verantwoordelijkheidsgevoel 

 

Ons aanbod:

- De functie is tussen de 32 en 38 uur

- Een informele en collegiale werksfeer

- Een zelfstandige, uitdagende job

- Een leerplek met veel ruimte tot zelfontplooiing 

- Erkend leerbedrijf bij SBB (voormalig Kenwerk)

 

Wilt u direct solliciteren op deze functie? Stuur dan uw CV en motivatiebrief naar onderstaand e-mail- of postadres ter attentie van de genoemde contactpersoon.

Contactpersoon          Didi Laan

E-mail adres:                sollicitatie@amrathamsterdam.com

Postadres:                    Grand Hotel Amrath Amsterdam

Prins Hendrikkade 108  1011 AK Amsterdam

 Voor meer informatie over deze functie kunt u hetzelfde e-mailadres gebruiken.

Stageperiode: 1 februari 2021 t/m 1 mei 2021.

Wat je moet bezitten

Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Creativiteit
  • Flexibel gedrag
  • Initiatief

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Klantgerichtheid
  • Customer service
  • Verantwoordelijkheidsgevoel

Wat je gaat leren

Dit zijn vaardigheden en competenties die je in deze rol verder kunt ontwikkelen.

Competenties 
Competenties zijn een verzameling van kennis aangevuld met persoonlijkheid, intelligentie en motivatie.

  • Aanpassingsvermogen
  • Besluitvaardigheid
  • Creativiteit
  • Initiatief
  • Klantgerichtheid

Vaardigheden 
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.

  • Klantgerichtheid
  • Assertief
  • Verantwoordelijkheidsgevoel

Wil je solliciteren op deze stage?

Login of maak snel je account aan. TalentZ maakt een slimme match tussen jou en het bedrijf! Zo zie je direct of deze stageplaats bij jou past!

Vacature eigenschappen

  • MBO
  • BBL
  • 10 - 50 medewerkers
  • 1e jaar
  • 2e jaar
  • 3e jaar
  • 4e jaar
  • Gastheer/-vrouw
  • Zelfstandig werkend gastheer/-vrouw
  • Medewerker facilitaire dienstverlening
  • Facilitair leidinggevende
  • Manager/ondernemer horeca
  • Zelfstandig medewerker leisure & hospitality

Het bedrijf is nog niet erkend voor één of meerdere van de bovenstaande studierichtingen. Neem contact op met het bedrijf of je onderwijsinstelling om te kijken of dit bedrijf erkend kan worden.

Deel deze vacature