Over deze stage
Wat ga je doen:
- Prijs-levertijd gesprekken telefonisch
- Meelopen in verkooptraject (van order tot levering).
- Beantwoorden telefonische vragen over lopende orders en offertes van klanten
- Nabellen offertes
- Onderzoek op website grossiers naar registratie
Wat heb je aan het eind van je stage:
- Ervaring opgebouwd met een CRM systeem en een ERP systeem door middel van telefonisch contact met klanten.
- Kennis opgedaan op het gebied van telefonische sales door mee te lopen met verkopers binnendienst en te leren van verkoopprocessen
- Geleerd hoe wij onze producten presenteren binnen diverse webshops
Stageperiode: 1 september 2020 t/m 12 december 2021.
Wat je moet bezitten
Dit zijn vaardigheden en competenties die je reeds moet bezitten om de functie goed te kunnen uitoefenen
Vaardigheden
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.
- Zelfstandig
- Communicatief vaardig
- Durft initiatief te tonen
Wat je gaat leren
Dit zijn vaardigheden en competenties die je in deze rol verder kunt ontwikkelen.
Vaardigheden
Vaardigheden zijn activiteiten waar je goed in bent.
- Commerciele vaardigheden
- Telefonische afhandeling
- Klant contact